۲۰ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7461481
T T
۰ نفر
مدیرکل بنیادشهیدمازندران: دانشجویان شاهددرسنگردانش حماسه دیگری بیافرینند ....................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/07/87 داخلی.اجتماعی.بنیادشهید.مازندران.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به ایثارگری های شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: دانشجویان شاهد به عنوان فرزندان این شهدا باید در سنگر دیگر یعنی سنگر علم و دانش به خلق حماسه دیگری بپردازند.
به گزارش خبرنگار ایرنا از قائمشهر، "حمید علی صمیمی" روز شنبه با بیان این مطلب در جمع دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثاگر شهرستان قائمشهر افزود: در زمان جبهه و جنگ شهدا با گام گذاشتن در مسیر حفظ کیان به عنوان نخبگان آن دوران برای عزت ، هویت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران از جان خود مایه گذاشتند.
وی ادامه داد: در عصر کنونی نیز فرزندان شاهد و ایثارگر دانشجو نیز باید در سنگر علم و تحصیل برای حفظ خون شهدایشان و به پاسداشت این فداکاری ها تلاش نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: همانطور که درگذشته رفع بحران جنگ با تلاش نخبگان و ایثارگران آن دوران ممکن شد در عصر کنونی رفع بحرانهای فعلی کشور به تلاش و ایثار در عرصه علم و دانش را می طلبد.
وی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی که زمینه و بسترهای لازم برای علم و تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر را فراهم می کند یاد کرد و گفت: در هیمن راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران مبادرت به ایجاد واحدهای مشاوره، تجزیه و تحلیل آموزشی ، شهریه و استاد راهنما نموده است.
به گفته "صمیمی" بسته به شرایط دانشجویان شاهد و ایثارگر و نوع ایثارگری، خدمات شهریه ای به این دانشجویان از 20 تا 85 درصد پرداخت شهریه صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر با الگوبرداری از شهدا و ایثارگران می بایست در زمینه ایجاد رفتاری ایده آل و مطلوب پیش روند. ک/2 7329/503/402/508 شماره 413 ساعت 18:12 تمام
۰ نفر