۲۳ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7462746
T T
۰ نفر
رییس دادگستری اردبیل: سفر رییس قوه قضاییه به استان فرصت مغتنمی است ..................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/07/87 داخلی.اجتماعی.قوه قضاییه.
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سفر دو روزه آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رییس قوه قضاییه به استان فرصت مغتنمی برای مردم و تشکیلات قضایی منطقه است.
غلامرضا خلف رضایی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تشکیلات قضایی استان و برخی پرونده های مردم نیازمند راهنمایی ، ارشاد و تصمیم گیری توسط ریاست قوه قضاییه است و برای تحقق این امر برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: دراین سفر که از صبح فردا (چهارشنبه ) آغاز می شود، معاون اول قوه قضاییه، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رییس سازمان امور زندانهای کشور، معاون اداری و مالی قوه قضاییه، دادستان کل کشور و رییس دیوان عدالت اداری و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور آیت الله شاهرودی را همراهی می کنند.
وی هدف ازسفر رییس قوه قضاییه به استان اردبیل را حل مشکلات قضایی مردم، دیدار با مردم در مصلای اردبیل، شرکت در شورای قضایی استان، شرکت در جلسات شورای اداری و شورای تامین استان و دیدار با علما، روحانیون، استادان دانشگاهها و تعدادی از مراجعان دادگستری استان اعلام کرد.
وی گفت: رییس قوه قضاییه در این سفر در چند برنامه کاری ازجمله شرکت در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بازدید از بخشهای مختلف دادگستری و سازمانهای تابعه این قوه حضور می یابد.
خلف رضایی اظهارداشت: آیت الله شاهرودی در ماه رمضان یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان معسر استان اختصاص داد و در این سفر علاوه بر درخواست نیاز بخشهای تابعه قوه قضاییه در استان، مبالغ دیگری نیز برای آزادی زندانیان مالی درخواست خواهد شد.
وی افزود: برای حل مشکلات همه بخشهای تابعه دادگستری در شهرستانها نیز گروههای کارشناسی متشکل از قضات و کارشناسان قضایی استان به شهرستانهای گرمی ، پارس آباد ، مشگین شهر ، خلخال و نمین اعزام خواهند شد و نتیجه گزارشات آنها در پایان سفر به آیت الله شاهرودی ارایه خواهد شد.ک/3 535/618/587 شماره 389 ساعت 18:01 تمام
۰ نفر