۶ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7466749
T T
۰ نفر
رییس فرودگاه نوشهر : موانع پروازی این فرودگاه هنوز رفع نشده است ...............................................................
نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/08/87 داخلی.اقتصادی.فرودگاه.نوشهر.
نوشهر - رییس فرودگاه نوشهر گفت: وجود دو دکل آنتن صدا و سیما در ضلع غربی این فرودگاه به ارتفاع غیرمجاز 130 متر از موانع پروازی این فرودگاه محسوب می شود و به رغم طبق توافق حاصله در جلسه اخیر بااستاندار مازندران، این موانع هنوز رفع نشده است.
"محمدباقر شریفی اسدی" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این دو دکل آنتن صدا و سیما در مسیر قیف پروازی این فرودگاه تاکنون مشکلاتی عدیده ای را برای خلبانان ایجاد کرده است.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر وضعیت به گونه ای است که بسیاری از پروازها به علت وجود این موانع به ویژه در شرایط نامساعد جوی و شب هنگام، انجام نمی گیرد.
وی خاطرنشان کرد: به رغم فعال شدن سیستم روشنایی باند فرودگاه و مشکل نداشتن عملیات پرواز در هنگام شب و شرایط نامساعد جوی، وجود این دکل ها عمده ترین موانع پروازی محسوب می شود.
شریفی اسدی ادامه داد: مسوولان شرکت هواپیمایی طی مکاتباتی اعلام کرده اند در صورت برچیده نشدن این موانع پروازی، از هفته آینده پروازهای این فرودگاه لغو می شود.
رییس فرودگاه نوشهر برای رفع این موانع پروازی خواستار کمک و تلاش جدی تر مسوولان امر است.
در زمان حاضر هفته ای چهار پرواز در فرودگاه نوشهر در روزهای سه شنبه و جمعه از نوشهر به مشهد و نوشهر به تهران و بالعکس انجام می گیرد.
در استان مازندران سه فرودگاه در شهرستان های ساری ، نوشهر و رامسر فعال است.
سالانه بیش ازیک میلیون مسافرازطریق فرودگاه های مازندران جابه جا می شوند.
ک/3 621/508 شماره 011 ساعت 08:55 تمام
۰ نفر