۶ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7467102
T T
۰ نفر
فرماندار مانه وسملقان: بازسازی عتبات عالیات تقویت اسلام است ..........................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/08/87 داخلی.فرهنگی.دینی.عتبات عالیات.
فرماندار شهرستان مانه وسملقان گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات جامه عمل پوشاندن به اهداف و شعایر اسلامی و موجب تقویت اسلام است.
به گزارش ایرنا "علی اکبر جهانی" روز دوشنبه در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان گفت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام همیشه درصدد ضربه زدن به اسلام هستند وظیفه حکم می کند که نسبت به اهداف و شعایر اسلام احساس مسوولیت کنیم.
او افزود: کمک و همیاری در زمینه امور دینی و تقویت حوزه های علمیه، اماکن مقدسه عراق و بازسازی هر چه بهتر آنها در واقع تقویت دین اسلام است.
وی افزود: همه مسلمانان بخصوص شیعیان باید در امر بازسازی عتبات عالیات در حد توان خود ادای دین نمایند.
وی اتحادیه ها، اصناف، کارکنان دولت و همه آحاد و اقشار مختلف مردم را به همکاری و داشتن احساس مسوولیت در این زمینه فراخواند و به مشارکت بیشتر در این زمینه سفارش کرد.
فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانه وسملقان نیز گفت: وظیفه همه است که در برابر هجمه های دشمنان اسلام ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم که دشمن کوچکترین نفوذی برای تضعیف معتقدات ما داشته باشد.
سرهنگ فاتحی نیا سهم شهرستان مانه وسملقان در ساخت صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا (س ) در مجاورت مضجع شریف علی (ع) در نجف را 25 تن میلگرد عنوان کرد و گفت: انتظار می رود این سهمیه با مساعدت مردم منطقه تامین شود.
شهرستان مانه وسملقان 95 هزار نفر جمعیت دارد. ک/2 7186/626/659 شماره 365 ساعت 19:18 تمام
۰ نفر