۷ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7467224
T T
۰ نفر
اعضای تعاونی مسکن کارمندان شاهین شهر از استاندار اصفهان استمداد خواستند ......................................................................
اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/08/87 داخلی.اجتماعی.شهری.تعاونی مسکن اصفهان - جمعی از اعضای شرکت تعاونی مسکن کارمندان دولت شاهین شهر در نامه ای به استاندار اصفهان، رفع مشکل پیش روی این تعاونی در واگذاری زمین به اعضا را خواستار شدند.
دراین نامه که تصویر آن روز سه شنبه دراختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، آمده است: یک سال پیش شرکت تعاونی مسکن کارمندان دولت شاهین شهر طی اطلاعیه ای اعلام کرد کارمندان ادارات این شهر با ارائه ی معرفی نامه ازمحل کار و واریز 14 میلیون تومان به حساب شرکت تعاونی می توانند صاحب یک قطعه زمین مسکونی شوند.
در این نامه افزوده شده است:با گذشت بیش از یک سال از واریز هزینه زمین توسط 600 کارمند دولت که مبلغی بالغ بر هفت میلیارد تومان می شود به حساب شرکت تعاونی، تاکنون هیچ اقدام موثری برای واگذاری زمین انجام نشده است.
نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی درباره این مشکل به خبرنگار ایرنا گفت: عملکرد شرکت تعاونی کارمندان دولت شهرستان، صادقانه و شفاف نبوده است.
حجت الاسلام"سیدمحمود حسینی"افزود:سال قبل این تعاونی، اراضی کشاورزی موسوم به"شهرک میلاد"را به قیمت مناسب ازکشاورزان خریداری کرد تا با تغییر کاربری و تفکیک بهنگام، آن را به کارمندان دولت واگذار کند.
وی اظهارداشت: اقدام شرکت تعاونی پیش از انجام مقدمات قانونی نادرست بود و اکنون سازمان جهاد کشاورزی نیز حاضر به تغییر کاربری اراضی منطقه نیست.
حسینی از مسوولان شهرستان و استان خواست تا به طریق مقتضی این مشکل را مرتفع کنند.
"اکبر هادیان"مدیرعامل شرکت تعاونی کارمندان دولت شاهین شهر نیز در پاسخ به خبرنگار ایرنا تنها به تشکر از مسوولان استان و تاکید بر رفع مشکل پیش آمده اکتفا و از ارائه هرگونه توضیحی در خصوص مشکل ایجاد شده اجتناب کرد.
شهرستان شاهین شهر و میمه در25 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7143/558/543 شماره 097 ساعت 11:27 تمام
۰ نفر