۲۲ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7473637
T T
۰ نفر
معاون سپاه کشور: اقتدار بسیج، محاسبات استکبار جهانی را برهم زده است ...................................................................
تبریز،خبرگزاری جمهوری اسلامی 22/08/87 داخلی.نظامی.بسیج.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:اقتدار بسیج، محاسبات و معادلات استکبار جهانی را برهم زده است.
به گزارش ایرنا،سردار"علی آبرومند"روز چهارشنبه در جمع فرماندهان سپاه عاشورا افزود: معرفت و فرهنگ پاسداری،پشتوانه اصلی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: شهیدانی همچون باکری از مصادیق معنویت در مجموعه سپاه بوده و بدون شک این قبیل انسانهای بزرگ بهترین الگو و اسوه پاسداران و دیگر انسانهای آزاده هستند.
وی با اشاره به فرارسیدن "هفته بسیج" در تشریح پایگاه معنوی بسیج در مجموعه سپاه گفت: بسیج رکن اصلی قدرت و عنصر کارآمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
سردار آبرومند اضافه کرد: ناتوانی دشمن در محاسبه قدرت و توان مردمی بسیج از عوامل بازدارندگی در سیستم دفاعی کشورمان محسوب می شود.
وی یادآور شد: لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس با حضور نیروهای مخلص بسیجی در آن افتخارات زیادی آفرید و جلوه خاصی به کارنامه افتخارات آذربایجانی ها در طول هشت سال دفاع مقدس بخشید.
وی باتشریح دستاوردهای طرح تحول و تعالی در سپاه، توانمندسازی و ارتقای قدرت عملیاتی و واکنش سریع رااز دستاوردهای ارزشمند این طرح برشمرد.ک/2 518/586/543 شماره 470 ساعت 17:40 تمام
۰ نفر