۶ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7479437
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه: آرمان بسیجیان ریشه در آرمان امام راحل دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/06 اجتماعی.آیین ها.هفته بسیج اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آرمان بسیجیان ریشه در آرمان انقلابی و اسلامی و امام راحل دارد.
سرهنگ جلیل بابازاده روزچهارشنبه درآیین گرامیداشت هفته بسیج درشرکت گاز استان افزود: آرمان بسیجیان بالاتر از آن است که درکاغذها و پلاکاردها قید می شود و تاریخ زحمات و مشقات بسیجیان را هرگز فراموش نخواهد کرد.
وی ،انقلاب اسلامی ایران را یک واقعیت تاریخ دانست و گفت: دراین ایام باید یاد و خاطره انسانهای پاک و با تقوا را که جان خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند، گرامی بداریم.
وی افزود: گرامیداشت هفته بسیج احیای فرمان امام راحل (ره ) و بیان فداکاریها و رشادتهای بسیجیان درمیدانهای جنگ تحمیلی است.
وی اظهارداشت: بهترین افتخارخدمت به مردم و کسب رضایتمندی مردم است، همان طوری که بسیجیان در دوران دفاع مقدس به دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی پرداختند، اینک درعرصه سازندگی درخدمت ایران اسلامی هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نقی کمالی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز دراین همایش بسیجیان را پشتوانه بزرگ نظام جمهوری اسلامی دانست و حرکت بسیجی وار کارکنان شرکت گاز استان درجهت خدمت رسانی به مردم دربخش گازرسانی را یک ارزش و تکلیف ذکرکرد.ک/ 3 618/587/ 594 شماره 035 ساعت 09:47 تمام
۰ نفر