فرمانده سپاه استان اردبیل: پشتیبانی از ولایت فقیه و حجاب جزو وصایای شهداست

اردبیل - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب، دو مولفه اصلی شهدا بود و آنها وصیت کرده‌اند مادران و خواهران حجاب خود را فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای اردبیل با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده اسلام و ایران با تمام توان این دو مولفه یعنی ولایت فقیه و حجاب را می‌خواهد حذف کند و اگر این دو مولفه نباشد نامی از اسلام و مذهب نخواهد ماند.

وی ادامه داد: در فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست و فتنه اخیر شبیه جنگ احزاب بود که از قبل شکل گرفته بود و هزینه‌های کلانی توسط کشورهای بسیاری برای آن شده بود اما با بصیرت و آگاهی ملت ایران و دلاوری مدافعان امنیت و بسیجیان سلحشور خاموش شد.

وی افزود: هر جا نیاز اسلام و جامعه باشد بسیج حضور خواهد داشت و بسیج از دل مردم است و خدمتگزار مردم بوده و خواهد بود و گوش به فرمان مقام معظم رهبری دارد و برای تحقق آرمان‌های انقلاب از ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

محمدی اصل تصریح کرد: بسیجیان با بصیرت، آگاه و روشن همچون یاران حضرت علی (ع) جان‌فدای ولایت هستند و در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، سازندگی دفاعی و فناوری و با تدابیر مقام عظمای ولایت برای پر کردن خلاء سازندگی حضوری جدی و اثرگذار دارند.

وی اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل مساجد سنگر هستند و سیدالشهداء مدافعین حرم یعنی حاج قاسم سلیمانی و سیدالشهدا آذربایجان شهید مهدی باکری و سه هزار و ۴۰۰ شهید استان دارالارشاد اردبیل تربیت یافتگان همین حلقه‌های صالحین و مساجد هستند.

فرمانده سپاه استان اردبیل تصریح کرد: تا آخرین قطره خون و نفسمان در راه احیای اسلام ناب محمدی ایستاده‌ایم و برای دفاع از قرآن و باورهای دینی و دفاع از نوامیس برای دفاع از ملت از خاک پاک مقدس و پرچم مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا خواهیم کرد.

وی گفت: ۱۳ آبان امسال بی‌حکمت نبود و نشان داد مردم با تمام وجود پای انقلاب هستند و آحاد ملت به صورت گسترده و پرشور برای میثاق با ولایت و برای دفاع از آرمان‌های شهدا به صحنه آمدند تا دنیا بداند ایرانی‌ها در راه انقلاب همیشه باصلابت هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز همه اذهانشان را برای جنگ نرم آماده کرده‌اند و همان توپ و تانک قلم‌های فضای مجازی هستند و رسانه‌های کشور باید در مقابل دروغ‌پردازان شبکه‌های امپراطوری معاند شبانه‌روزی تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha