۷ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7480211
T T
۰ نفر
بسیج یادگار ارزشمند امام و بزرگترین نهاد مردمی نظام جمهوری اسلامی است ....................................................................
اهر.تبریز.خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/09/87 داخلی.اجتماعی.هفته بسیج.
مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه عاشورا بسیج رایادگار ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین نهاد مردمی این کشور برشمرد.
سرهنگ پاسدار "علی ابراهیم پور" روز پنجشنبه در جمع فرماندهان پایگاهها و بسیجیان شهرستان اهرافزود: بسیج تنها نهاد مردمی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است که با تکیه بر ایمان و تقوی توانست در طول 8 سال دفاع مقدس در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق ایستادگی کند.
وی اظهارداشت: خوابهای دشمنان نظام و انقلاب و آنهایی که چشم طمع بر خاک پاک میهن اسلامی دوخته بودند با رشادتهای بسیجیان نقش بر آب شد و در نهایت بزرگترین کارشناسان دنیا که با ترفندهای مختلف با پشتیبانی ارتش- های قدرتمند به کمک رژیم صدام آمده بودند در برابر همت و اراده پولادین بسیج و تفکر اسلام ناب محمدی خوار و زبون شدند.
سرهنگ پاسدار علی ابراهیم پور گفت: بسیجی متعلق به قشر خاصی نبوده و همه کسانی که در راه آرمانهای مقدس شهدا و امام راحل گام برداشته اند و از فرامین مقام عظمای ولایت تبعیت می کنند بسیجی هستند و امروز بسیج قدرتمند- تر از گذشته و با تکیه بر سلاح ایمان و تقوی همچنان که در طول 8 سال دفاع مقدس حضور موثر داشت ،در صحنه های مختلف با عزت و اقتدار حضور دارد.
همچنین دادستان عمومی و انقلاب اهر عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست .
حجت الاسلام "علی نظری" روزپنجشنبه در یادواره شهدای حوزه بسیج کارگری و کارمندی اهر زنده نگه داشتن یاد شهدا را وظیفه همگانی دانست وافزود: شهدا الگوهای راستین حریت و آزادگی بودند که با نثار جان خود عزت و سربلندی و امنیت را برای ما به ارمغان گذاشتند و با گذشتن از جان خود و برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.
وی گفت: امروز بزرگترین وظیفه ما در این برهه زمانی ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و ادامه راه شهداست.
دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: کمترین کار بسیجیان انتقال این فرهنگ و تشریح دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس برای نسل جدید است که با فداکاری خود آرامش و آسایش نسل های بعدی و تقویت دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای امام راحل شدند.
حجت الاسلام علی نظری در ادامه با اشاره به هفته بسیج این نیروی مردمی را ثمره شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بسیج با صلابت و افتخار به حیات پربرکت خود ادامه داده و با حضور پرشور خود در تمامی صحنه های انقلاب توطئه های دشمنان انقلاب را یکی پس از دیگری نقش بر آب خواهد کرد.
شهرستان اهر با151 هزارنفر جمعیت در فاصله 116کیلومتری تبریزمرکزاستان آذربایجانشرقی واقع شده است.ک/2 7225/586/546 شماره 318 ساعت 15:41 تمام
۰ نفر