۱ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7489159
T T
۰ نفر
مرکز تندرستی تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد ...................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/10/87 داخلی.ورزشی.مرکزتندرستی.
با حضور رییس گروه تربیت بدنی مدارس وزارت آموزش و پرورش، مرکز تندرستی و سلامت گروه تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی، یکشنبه شب در مشهد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، رییس انجمن پزشکی ورزشی آموزشگاه های خراسان رضوی در این مراسم گفت: برای راه اندازی این مرکز تخصصی بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
دکتر سید رضا گلدوزیان افزود:در این مرکز که نخستین و مجهزترین مرکز در سطح کشور می باشد، خدماتی چون ارزیابی ساختار قامتی و اصلاح آن، تشخیص و یا پیشگیری بیماریهای قلبی و ریوی و نیز تشخیص مشکلات عضلانی و اسکلتی ارایه می شود.
وی گفت: سنجش آمادگی جسمانی، ارایه خدمات مشاوره ورزشی پزشکی و همچنین ارزیابی و استعدادسنجی توان قهرمانان ورزشی مدارس، از دیگر خدماتی است که در این مرکز ارایه می شود.
گلدوزیان بیان کرد: دانش آموزانی که دچار نارسایی های یاد شده باشند، از طریق یک تیم پزشکی، فیزیولوژی پزشکی و استادان تربیت بدنی دانشگاه به مراکز درمانی معرفی می شوند.
وی همچنین گفت: در حال حاضر خدمات این مرکز تنها برای دانش آموزان و به صورت رایگان ارایه می شود.
این مرکز در زمینی به مساحت 300 متر مربع و در محل سالن ورزشی شهید نورالله کاظمیان واقع است.ک/2 7491/663/589/659 شماره 396 ساعت 19:26 تمام
۰ نفر