۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7492140
T T
۰ نفر
دانشگاهیان و اهالی ورزش انزلی در دفاع از مردم غزه بیانیه صادر کردند ...................................................................
بندرانزلی، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/10/87 داخلی.اجتماعی.بیانیه.
بندرانزلی ـ دانشجویان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی انزلی و جامعه ورزشی شهرستان با صدور اعلامیه ای حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه و فلسطین اعلام کردند.
به گزارش ایرنا، استادان و دانشجویان بسیجی مرکز علمی کاربردی انزلی با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز تنفر و انزجار از ددمنشی های رژیم اشغالگر قدس آمادگی خود را برای شرکت در جهاد مقدس و دفاع از قبله اول مسلمانان با فرمان مقام رهبری اعلام کردند.
دانشجویان در این اعلامیه با بیان قرارگیری جبهه کفر و شیطان بزرگ در مقابل جبهه توحید و آزادگی، همت عالی و مردانه جوانان سلحشور و مبارز فلسینی در مقابل دشمن سرتاپا مسلح صهیونیست را ارج گذاشته اند.
دانشجویان، اساتید و بسیجیان اعلام کردند: مردم مسلمان و شجاع فلسطین همانند حزب الله لبنان با استقامت و پایداری دشمن زبون صیهونیستی را ناکام گذاشته و جوانان دلاور فلسطینی انتقام این ددمنشی ها را خواهند گرفت.
جامعه دانشگاهی انزلی از جهان اسلام بخصوص امت عربی خواست به این همه بی حمیتی، دنیاطلبی و خفت و خواری زمامداران بی لیاقت خود خاتمه دهد و در کنار مردم شریف و آزاده فلسطین با فریاد "هیهات من الذله" طومار غاصبان یهود را درهم بپیچد.
دانشجویان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی انزلی حرکت سردمداران دنیای مدرن را که دستانشان آلوده به خون مردم بوسنی، اوگاندا، ویتنام، عراق ، افغانستان و هیروشیما است را محکوم کردند.
بسیجیان ، اساتید و دانشجویان این مرکز اعلام کردند: استکبار جهانی با این قتل عام وحشیانه پرونده جنایتکارانه خود را سنگین تر کرده و صدها پیر و جوان و کودک را در غزه با ادعای حقوق بشر به خاک و خون کشیده است.
جامعه ورزشی شهرستان انزلی نیز با صدور بیانیه جداگانه ای انزجار و تنفر خود را از کشتار بی رحمانه مردم غیرنظامی فلسطین اعم از زن و مرد، پیر و جوان در نوار غزه اعلام کرد.
جامعه ورزشی انزلی با اعلام حمایت از کودکان و جوانان مظلوم فلسطین و همه رزمندگان، خواهان همراهی همه اقشار از این مقاومت ارزشمند شد.
ورزشکاران انزلی از تمامی مجامع بین المللی بخصوص کشورهای عضو کنفرانس اسلامی و همه آزادیخواهان جهان خواست تا به این جنگ نابرابر پایان داده و با توجه به سخنان مقام عظمای ولایت سران رژیم اشغالگر قدس را به عنوان جنایتکار جنگی علیه بشریت، محکوم کنند.
جامعه ورزشی در این بیانیه آمادگی خود را برای به دست گرفتن اسلحه و نبرد مسلحانه به فرمان رهبری در رویارویی با اسرائیل غاصب اعلام کرد.
7151/620/508 شماره 111 ساعت 11:32 تمام
۰ نفر