۱۲ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7493705
T T
۰ نفر
نمایشگاه عکس عاشورا و کودکان در کرمانشاه گشایش یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/12 فرهنگی.نمایشگاه.عکس کرمانشاه- به مناسبت ماه محرم نمایشگاه عکس با موضوع عاشورا و کودکان ازسوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه روز پنج شنبه در فرهنگسرای کودک و نوجوان کرمانشاه گشایش یافت.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین، این کانون اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع عاشورا و کودکان نموده است.
رضا موزونی افزود: 60 قطعه عکس با موضوع عاشورا و قیام امام حسین (ع)، حضور کودکان و نوجوانان درمراسم عزادرای ماه محرم و نمایش صحنه های مختلف با حضور آنان ازعلی قسمتی و سیامک حجت الاسلامی دراین نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است .
وی با اشاره به تاثیر برپایی اینگونه نمایشگاهها در معرفی قیام عاشورا و تاثیر آن بر کودکان و نوجوانان گفت: معرفی و ایجاد فضای محرم برای کودکان دراین نمایشگاه و تزریق این احساس به آنها که جامعه حضور آنان را در برپایی عزاداری برای امام حسین (ع) مهم می داند، از جمله اهداف بر پایی این نمایشگاه است.
موزونی افزود: در کنار این نمایشگاه غرفه ای تحت عنوان دل نوشته هایی برای امام حسین (ع) درنظرگرفته شده، که در این غرفه کودکان به نگارش دل نوشته ها و نامه های خود خواهند پرداخت.
این نمایشگاه به مدت 9 روز برپاست.
7452/567/587 شماره 093 ساعت 11:20 تمام
۰ نفر