۱۳ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7494095
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: غزه خاکریز اول جهان اسلام در برابر دشمن است ............................................................
گناباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/10/87 داخلی.سیاسی عبادی.نمازجمعه.
امام جمعه گناباد گفت: امروز غزه خاکریز اول جهان اسلام در برابر دشمن صهیونیستی است.
حجت الاسلام حسن صادقی در نمازجمعه امروز این شهر افزود: اسراییل اگر بتواند در جبهه فلسطین پیروز شود یقینا به این پیروزی اکتفا نخواهد کرد و دست اندازی خود را به دیگر کشورهای اسلامی آغاز خواهد نمود.
وی ادامه داد:امروز فلسطینی ها به نمایندگی کل جهان اسلام در برابر کفر ایستاده اند.
او با انتقاد شدید از کشورهای اسلامی افزود: کشورهای اسلامی منطقه با به تعویق انداختن جلسه بررسی اوضاع فلسطین نهایت خوش خدمتی را به اسراییل نشان دادند و به دشمن فرصت دادند تا هرچه می تواند به جنایات خود علیه مردم بی دفاع غزه ادامه دهد.
امام جمعه گناباد با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: انجام این فریضه فقط متوجه روحانیت نیست بلکه باید همه مردم این وظیفه دینی خود را به شکل مناسبی انجام دهند.
وی ادامه داد: ایستادگی در برابر منکر، نصیحت با زبان و احساس قلبی خوشایند و ناخوشایند در برابر منکر و معروف مراتب و درجات امر به معروف و نهی از منکر است که باید توسط هر مسلمانی اقامه شود.
بعد از مراسم نماز جمعه نیز نمازگزاران با راهپیمایی در خیابان اصلی شهر جنایات اسراییل در غزه را محکوم کردند.ک/2 514/663/589/660 شماره 036 ساعت 14:02 تمام
۰ نفر