۲۶ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7498390
T T
۰ نفر
تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزارشد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/26 اجتماعی.علوم پزشکی.غزه شیراز- تجمع دانشگاهیان، کارکنان دانشکده ها، بیمارستان ها و حوزه های ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محکومیت جنایت های بی شرمانه رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم بی پناه و مظلوم غزه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا،رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز پنج شنبه در جمع شرکت کنندگان در این تجمع در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در دنیای امروز که کشورها و سازمان های بسیاری مدعی دفاع آزادی و حقوق بشرهستند، انسانیت در غزه به فراموشی سپرده شده است.
دکتر محمد هادی ایمانیه با محکومیت اقدام های غیر انسانی اسراییل در غزه افزود: با وجود کارشکنی های رژیم صهیونیستی برای ورود تجهیزات پزشکی به غزه، در صورت فراهم شدن شرایط مناسب پنج تیم پزشکی شامل جراح، پزشک و پیراپزشک از استان فارس آماده اعزام به غزه و کمک رسانی به مردم بی پناه غزه است.
وی گفت: این تجمع تلاش مجموعه علوم پزشکی شیراز برای نشان دادن همدردی و اعلام پشتیبانی همه جانبه اشان از مردم مظلوم این سرزمین است.
شرکت کنندگان در این تجمع با حمل پلاکاردهایی ازتصاویر کشتار کودکان، زنان و مردان غزه با به آتش کشیدن پرچم اسراییل و آمریکا خشم و انزجار خود را از اقدام غیر انسانی رژیم اشغالگر درکشتارمردم بی پناه غزه نشان دادند.
در این مراسم تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مسلمان به پا خیز بشکن سکوت غزه، غزه جنگ است خاموشی ننگ است و ای ملت فلسطین با ایمان حامی تو ایرانی مسلمان ، کشتار مردم غزه را محکوم و پشتیبانی خود را از مقاومت 20 روزه آنها اعلام کردند.
در پایان این مراسم بیانیه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز در حمایت از مردم غزه خوانده شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز از هر گونه کمک مالی، درمانی و سیاسی احتمالی نسبت به مردم غزه دریغ نداشته و با اختصاص بخشی از حقوق خود برای کمک به مردم غزه آمادگی خود را برای پذیرش مجروحان و حضور در منطقه برای دادن خدمات درمانی اعلام می کنیم.
ما تجمع کنندگان از همه ملت های آزاد اندیش و با وجدان جهان و به ویژه مردم مسلمان مصر می خواهیم که نسبت به قتل عام مردم غزه به پا خیزند و دولت خود و سایر دولت هایی را که با سکوت ذلت بار خویش در مقابل جنایت های صهیونیست اشغال گر موجب افزایش حمله های ددمنشانه آنها شده اند برای ایفای وظیفه ی انسانی تحریک کنند.
همچنین در ادامه حمایت های مردمی از مردم مظلوم غزه دخترن دانش آموز شهر اوز با تجمع در دبیرستان شبانه روزی یادگار امام حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.
در این تجمع دانش آموزی، مبلغ سه میلیون ریال برای کمک به مردم غزه جمع آوری شد.
7380/677 / 675 شماره 210 ساعت 13:53 تمام
۰ نفر