۲۰ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7509616
T T
۰ نفر
اهالی غرب مازندران : در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ادای دین می کنیم .................................................................
نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/11/87 اجتماعی.راهپیمایی.22 بهمن.فجر 30.
شماری از مسوولان و مردم غرب مازندران ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفتند : حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ضمن تکلیف شرعی و ملی، ادای دین به انقلاب اسلامی است.
آنان در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی بر لزوم شکرگزاری نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند و اظهار داشتند : با توجه به موفقیت ـ های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، باید قدر جمهوری اسلامی را بدانیم و شکرگزاراین نعمت باشیم.
"مهران رحیمی" دانشجوی دانشگاه آزاد از نوشهر به ایرنا گفت : حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
وی شرکت آحاد ملت در راهپیمایی این روز مهم را ادای دین به انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت ایران همچون گذشته باحضورشان در این روز، وفاداری خود را به امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدا نشان می دهند.
وی وحدت و اتحاد و همبستگی ملت را لازمه تداوم انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: ایران اسلامی امروز به پایمردی مردم نیاز دارد که در طی 30 سال عمر انقلاب اسلامی ، این مهم را به اثبات رساندند.
"رسول مهری " یک شهروند تنکابنی نیز گفت: در سال نوآوری و شکوفایی، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید بیشتر و گسترده تر باشد تا دشمنان بدانند تا ایران ایران است ، ایثار است.
این دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عمران به ایرنا گفت : شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، مشت محکمی بر دشمنان نظام اسلامی بویژه استکبار جهانی است.
وی دهه فجر را کارنامه درخشان تاریخ ایران عنوان و اضافه کرد: همه ملت باید شکرگزار انقلاب اسلامی هستند که استقلال و آزادی و هویت را برای این کشور به ارمغان آورده است.
وی بیان داشت: حضور میلیونی مردم در آیین ها و مناسبت های پیروزی انقلاب، مبین وفاداری آنان به انقلاب و نظام اسلامی است.
"عباس احمدی" یک فرهنگی از رامسر به ایرنا گفت : ما به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و همچون دیگر هموطنان در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می کنیم.
وی آگاهی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی را با توجه به تداوم هجمه های دشمنان ، ضروری دانست.
وی تصریح کرد : فرهنگ انقلاب اسلامی باید به ویژه در نسل های سوم و چهارم انقلاب نهادینه شود تا آنها انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود برسانند.
به گفته این شهروند رامسری امروز کشورهای جهان به نسل های آینده انقلاب اسلامی و به حضور گسترده جوانان در راهپیمایی ها چشم دوخته اند.
"مجیدرضا سالاریان" یک کسبه از شهر نور با اشاره به موفقیت های انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی گفت: در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی، بهار حضور مردم باید بیشتر و بسیجی گونه باشد.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه و با درایت رهبر معظم انقلاب روز به روز در جهان مقتدر تر به پیش می رود.
به گفته وی مردم در سه دهه عمر انقلاب اسلامی به امام راحل و رهبری لبیک گفته و در همه عرصه های حضور یافته اند و انیبار نیز در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت.
فرمانداران، امامان جمعه و مسوولان نهادها و تشکل های غیر دولتی در شهرستانهای غرب مازندران در گفت و گو با ایرنا بر حضور گسترده اهالی این منطقه در راهپیمایی یوم الله 22 بمهن تاکید کردندو خواستار اطلاع رسانی بیشتر رسانه ها در این زمینه شدند.
حجت الاسلام "محمود مشایخ " امام نوشهر بر حضور گسترده و باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت : برای خنثی کردن توطئه های دشمنان ، حضور مردم در این روز مهم ضروری است. ک/4 621/508 شماره 462 ساعت 17:40 تمام
۰ نفر