۷ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7514549
T T
۰ نفر
معاون استاندار: 14 درصد ارزش افزوده صنعت کشور در اصفهان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/07 اقتصاد.طرحها.برنامه اصفهان - معاون برنامه ریزی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان استان تاثیرگذار در صنعت کشور است، گفت : این استان با دارا بودن حدود هشت هزار واحد صنعتی، 14درصد ارزش افزوده صنعت کشور را در اختیار دارد.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استاندار اصفهان ، علیرضا صالح با اشاره به اینکه سیاست های تولیدی و تجاری دنیا با هم متعادل هستند ، گفت: بخش های صنعت و تجارت کشور نیز باید همگام و متعادل حرکت کنند.
وی با اشاره به مشکلات بخش صنعتی استان گفت: در صورت عدم توجه به مشکلات و مسایل بخش صنعت استان اصفهان، تمام بخش های صنعتی کشور دچار مشکل خواهد شد.
صالح گفت: در بازارهای داخلی ظرفیت های خالی زیادی داریم و وزارت بازرگانی می باید هماهنگی و تعامل مناسبی در کلیه زمینه ها با وزارت صنایع و معادن در این وضعیت بحرانی اقتصاد جهان داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه بانک های کشور تمایل بیشتری به بهره برداری دارند، افزود: باید تسهیلات بانکی را از ایجاد به سمت بهره برداری سوق دهیم.
صالح با اشاره به حجم 9 درصدی سپرده بانکی و حجم تسهیلات چهار درصدی در استان اصفهان، از وزارت صنایع و معادن خواست: با ایجاد صندوق های خاص سپرده گیری و گردش منابع مالی در استان اصفهان نسبت به مرتفع نمودن مشکلات بخش صنعت اقدام کند.
607/545 شماره 117 ساعت 14:07 تمام
۰ نفر