۵ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7520241
T T
۰ نفر
فرماندار گناباد: تفکر بسیج راه گشای مشکلات است ...............................................
گناباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/09/86 داخلی.اجتماعی.بسیج فرماندار گناباد روز دوشنبه در همایش بزرگ پایداری و مقاومت بسیجیان این شهرستان گفت: تفکر بسیجی راه گشای همه مشکلات کشور است.
محمد صفایی افزود: تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی است که در طول انقلاب توانست خلاء های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی کشور را پوشش دهد.
وی گفت: اوج تفکر و منش بسیجی در دهه نخست انقلاب ظهور و نمود پیدا کرد و با همین روحیه در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از تمامیت ارضی کشور نیز در دست دشمن نماند که برای نخستین بار در تاریخ ایران این مهم اتفاق افتاده است.
او افزود: موفقیت بزرگ رزمندگان بسیجی در عملیات کربلای پنج بسترسازی تغییر استراتژی نظامی ناتو در منطقه شد و سیستم دفاعی آنها را به صورت بنیادی عوض کرد.
وی با اشاره به اینکه بعد از دوران دفاع مقدس نیز به تفکر بسیجی و فرهنگ ناب انقلاب محتاج بوده ایم گفت: به رغم اینکه کار سازندگی انجام شد ولی با دوری از فرهنگ انقلاب اسلامی، کشور دچار مشکل شد.
فرماندار گناباد ادامه داد: دوری از فرهنگ و روحیه بسیجی سبب شد تا حاکمیت به سمت تکنوکراسی حرکت کند و فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی افزایش یابد.
وی افزود: در دوران اصلاحات نیز که تاکید بر توسعه سیاسی و دموکراسی بود به تفکر بسیجی آنطور که باید و شاید اهمیت داده نشد و مشکلات کشور دو چندان شد.
او سیاست اساسی دولت نهم را حرکت در مسیر اهداف بسیج و دفاع از فرهنگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ساده زیستی، دوری از اسراف و حل مشکلات مردم همه برگرفته از فرهنگ ناب بسیجی است.
وی افزود: امروز نیز برای عبور از مشکلات و گرفتاریها به تفکر، منش و روش بسیجی محتاج هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد نیز در این گردهمایی گفت: هفت هزار بسیجی خواهر و برادر در قالب گردانهای عاشورا، الزهرا و گروههای مقاومت کربلا در این گردهمایی شرکت دارند.
سرهنگ پاسدار علی اصغر رجب پور افزود:این همایش به منظور نمایش توانمندی های نظامی بسیجیان در سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره ) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی به صورت سراسری برگزار می شود.
7472/1654/589/660 شماره 111 ساعت 11:48 تمام
۰ نفر