فرماندار گناباد: تفکر بسیجی ترفندهای دشمنان را در اغتشاشات اخیر خنثی کرد

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی که از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است ترفندهای دشمنان را در آشوبها و اغتشاشات اخیر خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری روز شنبه به مناسبت هفته بسیج و در همایش اقتدار بسیجیان گناباد افزود: در حوادث و ناآرامیهای اخیر سلطنت طلبها، منافقین و همه عوامل سرسپرده دشمنان برای ضربه زدن به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به میدان آمدند ولی این بار هم فرهنگ و تفکر بسیجی همچون سدی در برابر اهداف دشمنان بود و ملت ولایتمدار ایران با برخورداری از این تفکر نگذاشتند که دشمنان به اهداف خصمانه خود دست یابد.

وی ادامه داد: فرهنگ و تفکر بسیجی دشمنان را به عقب راند به همین دلیل اغتشاشگران و عوامل استکبار جهانی کینه بسیج را به دل داشتند و شعار علیه بسیج سر دادند.

فرماندار گناباد گفت: امام خمینی (ره) بعداز پیروزی انقلاب اسلامی و یک ماه قبل از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند و فرهنگ و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس و طی بیش از ۴۰ سال گذشته همواره حافظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و سرحدات کشور ما در مقابل ترفندهای دشمنان بود.

نصیری افزود: اگر مسوولی در گناباد فرهنگ و تفکر بسیجی را باور نداشته باشد جایش در ادارات این شهرستان نیست و مسوولان ما در صورتی می توانند خدمتگزار بمانند که تفکر بسیجی داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم این شهرستان در همه عرصه ها اعم از دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف با حضور گسترده در صحنه، ولایتمداری خود را نشان دادند و پای انقلاب و ارزشها ایستادند و در فتنه و ناآرامیهای اخیر با وجود هجمه های فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان، کمترین مساله را در گناباد داشتیم.

گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha