۲۰ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7526762
T T
۰ نفر
اعتراض هیات فوتسال بانوان گرمساربه نتیجه مسابقه با تیم نساجی مازندران .....................................................................
سمنان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/09/86 داخلی.ورزشی.فوتسال.بانوان.
رییس هیات فوتسال بانوان گرمسار گفت : این هیات نسبت به مسابقه اخیر بین دوتیم پارس بتن گرمسار و نساجی مازندران به فدراسیون فوتبال اعتراض کرده است.
مسابقه فوتسال بین دو تیم پارس بتن گرمسار و نساجی مازندران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز شنبه در قائمشهر برگزارشد که در آن تیم نساجی موفق شد با نتیجه 12 برصفر میهمان خود را با شکست بدرقه کند.
"هویدا نداف " روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : دراین مسابقه به دروازه بان تیم ما اجازه بازی داده نشد و به همین علت ما به فدراسیون فوتبال در مورد این مسابقه اعتراض کردیم و متنظر اعلام نتیجه آن هستیم.
وی افزود : قرار است مسوولان ذیربط امروز در خصوص اعتراض ما نسبت به بازی اخیر با تیم نساجی مازندران نطر بدهند.
وی در مورد علت بازی نکردن دروازه بان تیم پارس بتن ، یادآورشد : اسم دروازه بان تیم ما در فهرست بازیکنانی که می بایست در بازی با نساجی به میدان بروند نبود ، درحالی که اسم این بازیکن در فهرست فدراسیون بوده و اصلاحیه آن نیز برای مسوولان برگزارکننده مسابقه ارسال شد اما آنها به بازیکن ما اجازه بازی ندادند.
وی افزود : این مشکل هم از آنجا نشات گرفته که باشگاه سایپا در صدور رضایت نامه برای دروازه بان تیم ما تاریخی را به اشتباه درج کرده و همین مساله موجب شد تا مسوولان برگزارکننده مسابقه با استناد به این تاریخ به این بازیکن اجازه بازی ندهند.
نداف ادامه داد : پس از این مساله ما از مسوولان باشگاه سایپا خواستیم که این تاریخ اصلاح شود و آن را برای ما ارسال نمودند که برغم ارایه اصلاحیه به مسوولان برگزارکننده اما آنها به بازیکن ما مجوز بازی ندادند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال دیر به ما اعلام کرد که در رقابت های این فصل باید شرکت کنیم ، گفت : این موضوع سبب شده تا تیم دیر بسته شود و تیم ما از آمادگی لازم برای حضور در رقابت های این فصل برخوردار نباشد.
وی افزود : البته ما قصد داریم با به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید تیم را به شرایط خوبی برسانیم.
وی نا هماهنگی بازیکنان را یکی دیگر از عوامل شکست سنگین مقابل نساجی مازندران اعلام کرد.ک/3 506/608 شماره 107 ساعت 11:48 تمام
۰ نفر