۲۱ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7527556
T T
۰ نفر
129 صندوق اخذ رای در شرق استان تهران مستقر می شود .................................................
دماوند، تهران بزرگ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/09/86 داخلی.اجتماعی.انتخابات.
مسوول حوزه انتخابیه شهرستانهای دماوند وفیروزکوه گفت:برای برگزاری هر چه باشکوهترانتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی 129 صندوق اخذرای دراین حوزه مستقر می شود.
به گزارش ایرنا،"علیرضا فخاری"روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود:از 73 صندوق از این تعداد درشعب ثابت و 56 صندوق شعب سیار در این دو شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد:باتوجه به اینکه دو شهرستان دماوندوفیروزکوه یک نماینده درمجلس شورای اسلامی دارند بنابراین تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی بدون دغدغه در محیط امن و سالم بکار گرفته ایم.
فخاری بااشاره به اینکه ممکن است انتخابات آتی بصورت رایانه ای برگزار شود،افزود: همه امکانات و اقدامات برای این امر درنظر گرفته شده وآموزش های لازم به مجریان ودست اندرکاران برگزاری انتخابات دراین حوزه داده شده است.
وی تاکید کرد: سهم شهرستان دماوند از مجموع صندوق های اخذ رای 56 شعبه ثابت و 34 شعبه سیاراست که براساس آمارجمعیتی ازسوی مسئولان در نظر گرفته شده است.
به گفته وی، 120 هزار تعرفه وبرگه اخذ رای برای این حوزه انتخابیه پیش بینی شده و تاکنون 85 هزارنفر افراد واجدشرایط رای دادن درمنطقه شناسایی شده اند.
وی یادآور شد: 50 هزار نفر از این میزان جمعیت در شهرستان دماوندوبقیه در شهرستان فیروزکوه واجد شرایط رای دادن هستند.
فخاری خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی انتخابات هم اکنون در دو شهرستان دماوند و فیروزکوه تشکیل شده ودو ستاد انتخابات نیز در فرمانداری های این شهرستان ها کار خود را برای برگزاری انتخابات شروع کرده اند.
وی گفت: مسئولیت شمارش نهایی آرا واعلام نتایج نهایی انتخابات این دوره بر عهده شهرستان دماوند است.
فخاری اضافه کرد: صیانت و حفاظت از آرای مردم، وظیفه اصلی مسئولان دو شهرستان است و این امر موجب حضور گسترده و چشمگیر آنان در عرصه انتخابات خواهد شد.
مسئول حوزه انتخابیه دماوند وفیروزکوه افزود: همه تلاش مادرمنطقه ایجاد محیطی امن، سالم و آرام و در خور شان نظام، برگزاری مناسب انتخابات با مشارکت حداکثری مردم است. ک/3 تهرام/7250/588/1547 شماره 429 ساعت 16:03 تمام
۰ نفر