۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85509193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: صیانت از آرای مردم خط قرمز است

۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۳
کد خبر: 85509193
استاندار تهران: صیانت از آرای مردم خط قرمز است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه تلاش و خواسته ما شراکت حداکثری جامعه در انتخابات پیش رو است، گفت: صیانت از آرای مردم در انتخابات خط قرمز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری جمعه شب در گفت گویی خبری اظهار کرد: ما در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم و با توجه به سانحه ناگوار شهادت رییس جمهور فقید و همراهان ایشان، فرصت دستگاه‌های اجرایی برای فراهم کردن ملزومات این رویداد ملی بسیار کم است.

وی ادامه داد: البته باتوجه به اینکه توانستیم دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با زمان کمی که داشتیم با موفقیت برگزار کنیم، امید داریم از این رویداد هم سربلند خارج شویم.

استاندار تهران تاکید کرد: تمامی نفرات و نهادهایی که در انتخابات مجلس مارا یاری کردند را جهت هماهنگی و پشتیبانی انتخابات پیشرو به کار خواهیم گرفت؛ در این فرایند بیش از ۱۵۰ هزار نفر ما را همراهی خواهند کرد.

فخاری با بیان اینکه مجموعا ۶ هزار و ۶۹۴ صندوق رای که ۶ هزار و ۵۰۲ صندوق ثابت و مابقی سیار هستند، افزود: جهت تسهیل فرایند رای گیری، به بیمارستان‌ها، مراکز آموشی، خدماتی، برخی ادارات و ۴۹۲ صندوق سیار نیز به مناطق اعزام خواهد شد.

وی یادآور شد: جهت تامین امنیت انتخابات نیز تمام هماهنگی‌های لازم بین شورای تامین و نهادهای مرتبط صورت گرفته است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha