۲۴ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7528223
T T
۰ نفر
دانش آموزان خلخال رتبه اول قبولی در کنکور استان اردبیل را کسب کردند ..................................................................
خلخال، اردبیل خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/09/86 داخلی.فرهنگی.علمی.کنکور.
رییس آموزش و پرورش خلخال گفت: دانش آموزان این شهرستان رتبه اول قبولی در کنکور سراسری استان اردبیل را کسب کردند.
محمدسعید شهابی روز شنبه در آیین تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور خلخال افزود: این دانش آموزان از مجموع پنج گروه آزمایشی رتبه اول استان را برای سومین سال متوالی بخود اختصاص دادند.
وی با اشاره به این که 80 درصد از دانش آموزان خلخالی در سال گذشته در دانشگاههای سراسری قبول شدند، گفت: درصدها و شاخص های قبولی دانش آموزان 12 درصد از متوسط کشوری بیشتر است.
وی موفقیت دانش آموزان را مدیون تلاش دبیران ، افزایش ارتباط مدارس با خانواده ها، ایجاد زمینه مساعد برای دانش آموزان، تلاش دانش آموزان و تشکیل مستمر کلاس های کنکور دانست.
وی همچنین بهبود وضعیت فضاهای آموزشی خلخال ، برگزاری دوره های متمرکز آموزشی برای دبیران و تلاش خود دانش آموزان را از دیگر دلایل این موفقیت ها ذکر کرد و گفت: در سایه تلاش مربیان و معلمان در طول سه سال اخیر شمار پذیرفته شدگان این شهرستان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی روند صعودی داشته است.
در این همایش از تمام برگزیدگان کنکور سراسری سال 86 خلخال با اعطای هدایایی تجلیل شد.ک/3 7119/594/618/587 شماره 031 ساعت 09:42 تمام
۰ نفر