۲۴ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7528475
T T
۰ نفر

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی گیلان گشایش یافت

۲۴ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7528475
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی گیلان گشایش یافت ...............................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/09/86 داخلی.اجتماعی.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان گیلان روز شنبه باحضور"روحالله قهرمانی چابک" استاندار گیلان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش و با اهداف افزایش فعالیتهای تبلیغی برای پژوهش، فعالیت پژوهشی در راستای برنامه ریزی با توجه به نیازهای استان، گسترش روحیه تحقیق در نوجوانان و جوانان گشایش یافت.
معاون امورپشتیبانی پارک علم و فناوری استان گیلان گفت: در این نمایشگاه بیش از 30 دستگاه اجرایی گیلان در 40 غرفه دستاوردهای پژوهشی خود را به معرض نمایش گذاشتند.
"محمد کازرونی" افزود: غرفه ها در این نمایشگاه براساس مراکز علمی و تحقیقاتی، جهادکشاورزی و صنایع جانبی و IT جمع بندی شده است.
وی گفت: پژوهش یعنی هر تولیدی که بر اساس مطالعه نظامند پدیده های خلقت حاصل می شود و دو ویژگی اصالت و ابداع را دارد و باعث گسترش علم و فناوری می شود.
وی اظهار داشت: جایگاه مناسبی برای برگزاری نمایشگاهها در استان گیلان وجود ندارد.
وی از استاندار گیلان خواست تا جایگاه مناسبی برای برگزاری نمایشگاهها در این استان فراهم شود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گیلان نیز درمراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: 26 مرکز تحقیقاتی بزرگ در حد ملی و بین المللی در سطح استان فعال است که یکی از امتیازات و سرمایه های گیلان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی اصغر بستانی" افزود: باید از این مراکز بیشتر و بهتر برای استان گیلان استفاده کرد.
وی اظهار داشت: بخش تولید، کشاورزی و خدمات بایستی بتوانند از یافته ـ های پژوهشی استفاده کنند.
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه تا پایان هفته جاری فرصت دارند که صبحها از ساعت 9 تا 13 و عصرها 15 تا 19 برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند. ک/2.
7286/604 شماره 283 ساعت 13:50 تمام
۰ نفر