۱۰ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7535015
T T
۰ نفر
جشنواره نمایشهای طنز خراسان شمالی در مانه وسملقان پایان یافت ............................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/10/86 داخلی.فرهنگی.هنری.تئاتر.
جشنواره تئاتر طنز خراسان شمالی که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در شهرستان مانه وسملقان برپا شده بود روز دوشنبه به کار خود پایان داد.
به گزارش ایرنا در این جشنواره که از هفته قبل و به مدت هشت شب در شهر آشخانه مرکز این شهرستان برپا بود هشت اثر نمایشی طنز از هنرمندان نمایش استان خراسان شمالی به روی صحنه رفت.
آثار نمایشی این جشنواره شامل آثار "کولی" و "مرده زنده کن" به کارگردانی حسن شرافتی، "پرستار" از سعید شالیکاران، "حسنی"، "کارگردان ناشی" و "کارگردان" از رضا علی نیا است.
دو اثر نمایشی طنز دیگر نیز به کارگردانی آقایان حسن شرافتی و رضا علی نیا از دیگر نمایش هایی است که در این جشنواره اجرا می شود.
اسماعیل مقدس رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی مانه وسملقان در آیین اختتامیه این جشنواره، هدف از برگزاری این جشنواره را گرامیداشت اعیاد و جشنهای مذهبی قربان و غدیر و در عین حال آشنایی هنردوستان با استعدادهای سرشار هنرمندان استان در زمینه نمایش طنز عنوان کرد.
شهرستان 95 هزار نفری مانه وسملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد مرکز خراسان شمالی واقع شده است. ک/1 626/659 شماره 473 ساعت 19:41 تمام
۰ نفر