۱۲ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7561073
T T
۰ نفر
مردم گیلان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند ......................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/11/86 داخلی.سیاسی.راهپیمایی.غزه.
جمع کثیری ازنمازگزاران و اقشار مختلف مردم گیلان، روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی ضمن محکوم ساختن حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی شهر رشت که پیشاپیش آنان روح الله قهرمانی چابک استاندار و آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، حضور داشتند، با سر دادن شعارهایی در حمایت ازمردم فلسطین، اعمال ددمنشانه رژیم نژادپرست صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.
دراین راهپیمایی که ازمصلای امام خمینی محل برگزاری نماز جمعه تا میدان فرهنگ شهر رشت ادامه داشت، راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خواستار حمایت مسلمانان و ملل آزاده جهان از مردم مظلوم فلسطین شدند.
بگزارش ایرنا، در قطعنامه ای که در پایان این راهپیمایی قرایت شد، حاضرین در این راهپیمایی حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت های دولت آمریکا را از این رژیم محکوم کردند.
در این قطعنامه همچنین از مجامع بین المللی، سازمان کنفرانس اسلامی، کشورهای عربی و مسلمان خواسته شده است ضمن محکوم کردن حملات رژیم اسراییل علیه نوار غزه، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام کنند.
در قطعنامه یاد شده از دولت ایران درخواست شده است که با هماهنگی دستگاه دیپلماسی و جلب همکاری کشورهای دیگر، زمینه محکومیت رژیم صهیونیستی در مجامع جهانی را فراهم سازد.
در این قطعنامه سفر اخیرجرج بوش رییس جمهوری آمریکابه منطقه خاورمیانه که با هدف اجرای نقشه شوم خاورمیانه بزرگ و با همکاری برخی از سران دولت های منطقه صورت گرفت، محکوم شده است.
بگزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران املشی نیز بعد از اقامه نماز جمعه، علیه جنایتهای رژیم صهیونیستی اسرائیل راهپیمایی کردند.
شرکت کنندگان دراین راهپیمایی بامشتهای گره کرده، شعارهای مرگ بر اسرائیل ،مرگ برآمریکا و فلسطین حمایتت می کنیم سر دادند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
براساس گزارش ایرنا، نمازگزاران لنگرودی و آستانه اشرفیه نیز پس از نماز جمعه، در یک راهپیمایی باشکوه، حمایت خود را ازملت مظلوم فلسطین اعلام کردند و خواستار برخورد مجامع بین المللی و جهانی و کشورهای اسلامی با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه شدند.کد2 1552/587 شماره 194 ساعت 18:39 تمام
۰ نفر