مردم با حضور هوشیارانه و پرشور در انتخابات فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

رشت _ ایرنا _ امام جمعه موقت رشت با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند امسال و حضور همیشگی و پرشور مردم در تمام صحنه ها گفت: مردم با هوشیاری و مشارکت حداکثری در انتخابات و گزینش افراد اصلح، شیطنت‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین صفر قربانپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: اخیرا مباحثی طرح می شود با این عنوان که "گاهی مشارکت نکردن و رای ندادن در انتخابات، نوعی رای دادن است" که این سخن خود آغازی بر فتنه ای دیگر است از اینرو مردم باید هوشیار باشند به دشمن فرصت فتنه انگیزی ندهند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه قصه پر غصه بازار برنج همچنان برای کشور باقی است، اضافه کرد: عدم سوددهی محصول برنج موجب فروش اراضی کشاورزی توسط برخی شده که باید به این مسایل توجه شود.

امام‌ جمعه موقت رشت با اشاره به موضوع مطرح شده از سوی یک مسئول درباره چای سنواتی خاطر نشان کرد: قصه پرغصه چای دبش کم بود که اکنون چای سنواتی هم مطرح می شود.

وی در ادامه سخنانش به‌ سفرهای استانی مسئولان کشور در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: امید است تا وعده هایی که از سوی مسئولان درباره پروژه های عمرانی که ماه ها و سال ها در استان معطل مانده، شده عملی شود تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانپور در ادامه با تبریک هشتم و نهم دی روز بصیرت و پیوند امت با ولایت اظهار کرد: مردم گیلان در هشتم دیماه یک روز زودتر به میدان آمدند و بصیرت شان را نشان دادند، مردم این استان با هوشیاری فتنه های دشمنان را شناخته‌اند و راه شناخت را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: مردم گیلان در هر مقطعی که لازم باشد با هوشیاری و ولایتمداری به صحنه خواهند آمد و با ولایت فقیه تجدید پیمان می کنند، آنان این مهم را بارها به اثبات رسانده اند.

امام‌ جمعه موقت رشت در ادامه با بیان اینکه مساله اصلی در جهان اسلام موضوع فوریتی و مهم فلسطین و غزه است، اضافه کرد: مردم غزه و مقاومت آنان به رغم همه مشکلات و جنایات رژیم صهیونیستی، به نقطه عطف تاریخی تبدیل شده است.

وی با اشاره به حجم وسیع کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: با وجود این کشتارهای بی رحمانه سازمان های جهانی جرات امضاء سند محکومیت این جنایات را پیدا نکردند.

امام‌ جمعه موقت رشت با بیان اینکه اسرائیل با همه این جنایات در غزه نتوانست نتیجه ای به دست آورد و به اهداف خود برسد، خاطر نشان کرد: با مقاومت مردم غزه و همراهی سایر مردم به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیست خواهیم بود.

شهدا وفاداری به انقلاب را به ما آموختند

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت با بیان اینکه شهدا راه را به ما نشان داده اند، گفت: شهدا وفاداری نسبت به انقلاب و دین را به ما آموختند.

سردار هامون محمدی با تشریح اتفاقات سال ۸۸ در کشور گفت: انقلاب اسلامی همواره با توطئه‌های دشمنان مواجه بوده اما با حضور و همراهی همیشگی مردم تمام فتنه های آنان نقش بر آب شد.

وی با اشاره به حماسه هشتم دی در گیلان اضافه کرد: گیلانیها یک روز زودتر و خودجوش به میدان آمدند، مردم این استان در ولایت مداری سابقه‌ای دیرینه دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمت به مردم باید خالصانه و در جهت رفع مشکلات آنان باشد، خاطر نشان کرد: مسئولان خالصانه به مردم خدمت کنند و در این راه سیره، رفتار و کردار شهدا را در کنارشان داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha