۱۶ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7577050
T T
۰ نفر
داوطلبان، منافع ملی و انسجام عمومی را ملاک تبلیغات انتخابات قرار دهند ....................................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/12/86 داخلی.انتخابات. هشتم.ستاد.
مدیرکل اموراجتماعی و انتخابات استان چهارمحال وبختیاری گفت:داوطلبان و اعضای ستاد تبلیغاتی آنها، منافع ملی و انسجام عمومی را معیار و ملاک تبلیغات خود قرار دهند.
" فرامرز زمانی" روز پنجشنبه همزمان با آغاز تبیلغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس هشتم گفت وگو با ایرنا افزود: کاندیداهای نمایندگی مجلس هشتم در فرایند تبلیغ با پرهیز از دامن زدن به مسایل سیاسی، قومی و محلی برای معرفی خود و حضور حداکثری مردم درانتخابات تلاش کنند.
وی، از اعضای ستادهای تبلیغاتی کاندیداها خواست از تخریب چهره داوطلبان دیگر جلوگیری کنند و این امر را ضربه ای برای کاندیدای مورد نظر خود بدانند.
وی گفت: اعضای ستادهای تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی مجلس می بایست در زمینه فرهنگ سازی حضور حداکثری مردم و معرفی داوطلبان کرسی مجلس هشتم تلاش کنند.
زمانی گفت: داوطلبان نیز می بایست در نشست ها و برنامه های تبلیغاتی خود از هرگونه خرافه گویی و استفاده از وعده های دروغین پرهیز کنند.
وی، بااشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری درزمینه"اتحاد ملی وانسجام اسلامی" گفت: داوطلبان می بایست در راستای تحقق این شعار بیش از پیش تلاش و از هرگونه تخلف تبلیغاتی پرهیز کنند.
دبیر هیات بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رعایت اخلاق تبلیغاتی از سوی داوطلبان و اعضای ستاد، زمینه حضور حداکثری را افزایش می دهد.
"حبیب الله شکوهی"، بااشاره به موقعیت کشور و برنامه های دشمنان در زمینه کاهش حضور مردم در پای صندوقهای رای، از نمایندگان خواست تا با رعایت مقررات و براساس قانون تبلیغ کنند تا دشمنان نتوانند از نحوه تبلیغ آنها سوء استفاده نمایند.
وی گفت: در این دوره از انتخابات نیز همانند انتخابات گذشته می بایست با استفاده از تبلیغات درست، زمینه حضور حداکثری مردم را گسترش داد.
به گزارش ایرنا، در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 550 هزار نفر از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری واجد شرایط رای دادن هستند و برای این استان بیش از 686 هزار برگه رای اختصاص داده شده است.
7360/671/ 607 شماره 098 ساعت 10:08 تمام
۰ نفر