۱۷ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7577595
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: مردم در روز انتخابات جواب قطعنامه ضدایرانی را می دهند ....................................................................
گناباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/12/86 داخلی.سیاسی.نمازجمعه.انتخابات.هشتم.دیدگاه.هسته ای.
امام جمعه گناباد گفت: مردم با حضور در پای صندوقهای رای در روز 24 اسفند ماه جواب قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت را خواهند داد.
حجت الاسلام حسن صادقی در خطبه های این هفته نمازجمعه این شهر افزود: با توجه به اینکه تمام فعالیت های دانشمندان ایرانی در تولید انرژی صلح آمیز هسته ای قانونی و زیر نظر آژانس است، قطعنامه ای که با فشار آمریکا و چند کشور غربی علیه ایران اسلامی صادر شود، هیچ ارزش قانونی ندارد.
وی با اشاره به اهمیت این انتخابات اظهار داشت : کاندیداها و طرفداران آنها هم باید تلاش کنند تا انتخابات، سالم و سازنده برگزار شود و از تهمت زدن و تخریب همدیگر خودداری شود.
وی تصریح کرد: جمعه آینده تمامی کسانی که به سن رای دادن رسیده اند، به قصد قربت به پای صندوقهای رای رفته و آرای خود را به صندوقها بیندازند تا هم به تکلیف خود و هم به وصیت امام و شهدا عمل کنیم.
حجت الاسلام صادقی در ادامه بی تفاوتی شورای امنیت دربرابر جنایات اسراییل در غزه را نهایت بی شرمی و عملکرد مغرضانه آنها دانست و افزود: رژیم صهیونیستی در غزه حمام خون راه انداخته و شورای امنیت تماشاگر این فجایع است و حتی حاضر نیست به طور لفظی این جنایتها را محکوم کند.ک/2 514/2713/589/587 شماره 063 ساعت 14:05 تمام
۰ نفر