۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7580778
T T
۰ نفر
امام جمعه مهاباد: حضور مردم در پای صندوق های رای ستودنی است ..........................................................
مهاباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.
امام جمعه اهل سنت مهاباد با مهم برشمردن انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های اخذ رای را ستودنی خواند.
ماموستا قادر سهرابی روز جمعه هنگام رای دادن در یکی از شعب اخذ رای در گفت و گو با ایرنا افزود : مردم ما با این حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های اخذ رای تمام توطئه های دشمنان و معادلات پوچ آنها را نقش بر آب کرده اند .
وی گفت: مردم اهل سنت این منطقه بار دیگر با شرکت همه جانبه خود در صحنه انتخابات انسجام، وحدت و تبعیت خود را از نظام جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده اند.
وی با بیان برخی خصوصیات یک نماینده اصلح و کاردان افزود: مردم باید دقت کنند افرادی را انتخاب کنند که توان و استعداد تحمل این امانت سنگین را داشته باشند .
امام جمعه اهل سنت مهاباد خاطر نشان کرد: نباید چنین فکر کرد که نظام و انقلاب به گروه و جناح خاصی تعلق دارد بلکه این نظام متعلق به همه مردم ایران است و خود مردمند که می توانند در مورد سرنوشت خود تصمیم گیری نمایند. در شهرستان مهاباد برای هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج نفر کاندیدا برای تصاحب تنها کرسی این حوزه در مجلس با یکدیگر به رقابت می پردازند . ک/3 584/530 شماره 194 ساعت 11:00 تمام
۰ نفر