۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7581273
T T
۰ نفر
نماینده خبرگان: مردم، دادن رای را یک تکلیف الهی می دانند .......................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.خبرگان.دیدگاه.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم استان، شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و الهی برای خود می دانند.
آیت الله سید علی اکبر قرشی روز جمعه و پس از حضور در پای صندوق رای، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران دارای درایت، بصیرت و آگاهی خاص در تمامی عرصه ها به خصوص انتخابات می باشند و برای همین نیز باشکوه زیاد در انتخابات مشارکت دارند.
وی با عنوان اینکه مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبر هستند تاکید کرد: یک توصیه از طرف مقام معظم رهبری ، کافی است تا مردم با جان و دل فرامین آن حضرت را انجام داده و بدین وسیله عشق و علاقه خود را به ولایت فقیه نشان دهند.
آیت الله قرشی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات ادامه داد: مردم با درک وضعیت و موقعیت ایران در دنیا و تلاش دشمنان انقلاب در کمرنگ نمودن حضور مردم، حربه های معاندین نظام را با تمام قدرت نقش بر آب کردند.
وی یادآور شد: دعوت استکبار جهانی و مخالفین نظام برای تحریم انتخابات به نفع نظام و مردم تمام شده، زیرا مردم با اعتقادی که به نظام و مسوولین دارند، می خواهند جواب دشمنان را از طریق مشارکت گسترده بدهند.
قرشی با اشاره به نتایج انتخابات اضافه کرد: با توجه به درایت مردم، نتایج انتخابات کاملا مطمئن می باشد و روشن است که مردم با درایت و بینش خاص خود بار دیگر افرادی را انتخاب خواهند کرد که، دماغ استکبار جهانی را به خاک بمالند.ک/3 7130/583/587 شماره 689 ساعت 16:47 تمام
۰ نفر