شرکت در انتخابات، سهیم شدن آحاد ملت در اداره مملکت است

ارومیه- ایرنا- نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان‌غربی گفت: شرکت و حضور پرشور در انتخابات، سهیم شدن آحاد ملت در اداره مملکت است که باید همه ما در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم.

آیت‌الله سیدعلی اکبر قرشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات لازم و ضروری است و باید مردم به این مهم توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور در انتخابات سهیم شدن در اداره امور مملکت و امر مهمی است که مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید داشته و سفارش کرده اند.

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند امسال سراپا منفعت برای کشور است و موجب ارتقای جایگاه بین المللی کشور در تمامی عرصه ها می شود.

آیت الله قرشی به لزوم انتخاب اصلح اشاره کرد و ادامه داد: برای اینکه مجلسین قوی و کارآمد داشته باشیم، باید افرادی متدین، با ایمان و لایق را انتخاب کرده و رای دهیم تا بتوانند خوب عمل کنند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

آذربایجان غربی سه کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد که برای تصدی آنها، چهار نفر در این استان رقابت می کنند.

آیت الله سیدعلی اکبر قرشی به همراه حجج اسلام والمسلمین عسکر دیرباز، جواد مجتهد شبستری و محمدحسین بیاتی این چهار نفر را شامل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha