۲۳ فروردین ۱۳۸۵، ۰:۰۱
کد خبر: 7588548
T T
۰ نفر
امام جمعه بجنورد: خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش مهمی در اطلاعرسانی دارد # بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/01/85 داخلی.اجتماعی.فرهنگی. امام جمعه بجنورد گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مورد وثوق نظام، نقش مهمی در فرایند اطلاعرسانی و انعکاس اخبار به افکار عمومی دارد.
آیت الله حبیب الله مهمان نواز روز چهارشنبه در دیدار رییس و خبرنگاران ایرنا مرکز خراسان شمالی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان پشتوانه و بازوی رسانه ای نظام و دولت جمهوری اسلامی باید دستاوردهای نظام و دولت را بطور واقعی به اطلاع مردم برساند. وی اضافه کرد: انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت منتخب به مردم موجب ایجاد روحیه امید و وفاداری بیشتر آحاد مردم به نظام خواهد شد.
او گفت: همچنین انعکاس مشکلات مردم به مسوولان نظام و دولت می تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی دولتمردان برای رفع مشکلات نقشی انکارناپذیر داشته باشد. نماینده مردم استانهای خراسان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:خبرگزاری همچنین می تواند با بیان موضع گیریهای متین و محکم مسوولان نظام در مورد مسایل مختلف پایمردی آنان را به ملت نشان دهد که این خود در افزایش استقامت مردم در برابر مشکلات تاثیرگذار خواهد بود. آیت الله مهمان نواز با اشاره به نوپا بودن استان خراسان شمالی گفت: این استان به دلیل نوپایی دارای مسایل و مشکلات زیادی است که می باید از طریق رسانه ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی به اطلاع مسوولان رسانده شود. وی اضافه کرد: تلاش شود تا این مشکلات در قالبهای مختلف خبری به مسوولان انتقال داده شود تا تصمیم گیری لازم برای رفع آنها اتخاذ گردد. امام جمعه بجنورد گفت: استان نوپای خراسان شمالی برای پیشرفت و توسعه نیاز به فعالیت بیشتر خبری و اطلاعرسانی دارد که این کار باید از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر رسانه ها صورت گیرد. وی ابراز امیدواری کرد فعالیت رسانه های خبری در استان خراسان شمالی به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس اخبار و اطلاعات استان موجب همدلی و وحدت بیشتر در استان شود. امام جمعه بجنورد در این دیدار از زحمات رییس، خبرنگاران و کلیه پرسنل خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس اخبار و اطلاعات استان قدردانی کرد. رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بجنورد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از آگاهی امام جمعه از فعالیتهای سازمان متبوعش این امر را موجب دلگرمی کارکنان این رسانه ملی دانست. علی اصغر ایزدی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه ملی و دولتی در خدمت نظام بوده و تمام تلاش خود را در جهت انعکاس دستاوردهای دولت به مردم بسیج کرده است. وی افزود: البته این رسانه طبق رسالت خبری خود مشکلات و مسایل استان خراسان شمالی را نیز در قالب محصولات مختلف خبری به اطلاع مسوولان می رساند. او اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بجنورد به رغم محدودیت نیروی خبری تاکنون نقش مهمی در اطلاعرسانی ایفا کرده و به این فعالیت خود ادامه خواهد داد. 2712/626/660
۰ نفر