۳۰ دی ۱۳۸۴، ۰:۰۱
کد خبر: 7788965
T T
۰ نفر
فرماندار گناباد: به منویات مقام معظم رهبری کمترتوجه شده است # مشهد ، گناباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/10/84 داخلی.سیاسی.رهبری فرماندار شهرستان گناباد گفت : " وجود جریانات فرصت طلب در درون جامعه اسلامی موجب شده در 16سال گذشته به منویات مقام معظم رهبری کمتر توجه شود".
"محمد صفایی" جمعه درجمع مردم و مدیران اجرایی گناباد افزود: عالی ترین هدف حکومت دینی تحقق عـدالت اجتـماعی ولی متاسفانه این مهم به رغم تاکید رهبری محقق نشد. وی ادامه داد: از تابستان 68 به رغم تاکید رهبری بر عدالت محوری درهمه عرصه، برنامه ریزیها، طرحها و برنامه در جهت تحقق این مهم در جامعه حرکت نکرد و مورد توجه جدی قرار نگرفت. وی تصریح کرد: برخی افراد به جای اینکه رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و توسعه عدالت محور را مد نظر قرار دهند تعریفی لیبرالیستی و ضد دینی از توسعه ارائه دادند. فرماندار گناباداضافه کرد: رهبری در تمام این دوران با سرانگشتان تدبیر مسیر عدالت خواهی راتعقیب کردند تا اینکه امروز بعنوان یک گفتمان اجتماعی مطرح شده است. صفایی گفت: مشکلات و گرفتاریهای کشور به جریان کفر بر نـمی گردد چون آنها عناد خود با اسلام را دارند ولی در داخل عده ای زمینه را برای موفقیت این جریانات فراهم می کنند که این روند به هیچ وجه درست نیست. وی عنوان کرد: ما در آغاز حرکت تـکاملی به مرحله سوم سیر تکاملی انقلاب هستیم و 16سال برای تشکیل دولت اسلامی وقت صرف کرده ایم، گرچه فراز و نشیبهای بسیاری داشت ولی درسها و عبرتهای بزرگی را نیز برای ملت در پی داشته است.
وی گفت : فهم اجتماعی و فرهنگی جامعه در این مدت افزایش یافته ولی هنوز راه زیادی تا تشکیل دولت اسلامی داریم. او ادامه داد: نگاه فرهنگی کشور دچار آسیب جدی شده است و تا زمانیکه این مشکل مرتفع نشود مشکلات اقتصادی و اجتماعی قابل حل نیست. 103/658/557
۰ نفر