۶ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7957628
T T
۰ نفر
یک مسوول سوری خواهان بازاریابی بیشترکالاهای ایران درسوریه شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/06 اقتصاد.خارجی.سوریه.حسن دمشق - حسن جواد رییس شورای بازرگانان سوریه و ایران روز یکشنبه خواهان بازاریابی بیشتر کالاهای ساخت ایران در کشورش شد.
حسن جواد این موضوع را درحاشیه سومین همایش سرمایه گذاری در مناطق آزاد درهتل فور سیزنز سوریه به خبرنگار ایرنا در دمشق عنوان کرد .
رییس شورای بازرگانی سوریه و ایران افزود: متاسفانه برای کالاهای ایرانی در سوریه به خوبی بازاریابی نشده و برای حضور در نمایشگاه های سوریه نیز تبلیغ چندانی صورت نمی گیرد که این امر باید رسیدگی شود.
وی اجرای توافقنامه تجارت ترجیحی را بهترین راه تشویق سرمایه گذاری بیشتر شرکت های ایرانی در سوریه و افزایش تبادل کالا با ایران به عنوان کشور دوست و برادر ذکر کرد.
حسن جواد همچنین خواستار ایجاد مناطق آزاد تجاری و تجارت آزاد با ایران شد و گفت: چنین امری سبب شرکت هرچه بیشتر شرکت های ایرانی در نمایشگاه های سوریه و گسترش این مشارکت در صحنه اقتصاد می شود.
در این همایش دو روزه نمایندگان 10 کشور جهان از جمله ترکیه، عراق و سوریه شرکت دارند.
این همایش با همکاری شرکت مناطق آزاد سوریه اردن، اتحادیه عربی مناطق آزاد و کمیته عالی سرمایه گذاری مناطق آزاد سوریه برگزار می شود.
در همایش مزبور، مسایلی مانند اثر مناطق آزاد در تبادل تجاری، اثر خدمات لجستیکی و زنجیره واردات در تقویت عملکرد مناطق آزاد و سرمایه گذاری در سوریه بررسی می شود.
خاورم1373**6/2312/1436 شماره 118 ساعت 18:00 تمام
۰ نفر