۴ اسفند ۱۳۹۰، ۸:۲۳
کد خبر: 80001591
T T
۰ نفر

يزد - جانشين ستاد انتخابات استان يزد گفت: نامزدها انتخابات مجلس نهم و حاميان آنها ، قوانين را دقيق رعايت كنند و فعاليت هاي خود را تنها در چارچوب موازين انجام دهند.

' مهدی تقوایی ' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رعایت كامل مقررات تبلیغات توسط ستادهای انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها یك وظیفه بزرگ محسوب می گردد كه همه باید به آن پایبند باشند.

وی اضافه كرد: در این خصوص همه نامزدهای انتخابات مجلس نهم در سطح چهار حوزه تحت پوشش نسبت به وظایف قانونی خود به خوبی توجیه شده اند .

جانشین ستاد انتخابات یزد تصریح كرد: رعایت كامل مقررات تبلیغات توسط نامزدها و حامیان آنها موجب برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و قانونمند در 12 اسفند می شود .

مهدی تقوایی تاكید كرد: بر اساس قانون با ستادها و افرادی كه در مهلت تعیین شده برای تبلیغات نامزدهای مورد علاقه خود مقررات را نادیده بگیرند طبق قانون برخورد لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینكه مهمترین رسالت نماینده مجلس شورای اسلامی امر قانونگذاری است اظهار داشت: از نامزدهای مجلس و ستادهای انتخاباتی آنها انتظار می رود كه خود قبل از دیگران پایبند به قانون بوده و همواره موارد تعریف شده در این زمینه را رعایت كنند.

این مسئول همچنین از راه اندازی كمیته های امحاء آثار و تخلفات انتخاباتی در فرمانداری های استان برای تذكر و برخورد با متخلفان خبر داد .

تقوایی گفت: امیدواریم با همكاری همه نامزدها و ستادهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم باشیم .

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند برگزار می شود كه در سطح چهار حوزه انتخابیه استان یزد 51 نامزد با هم به رقابت می پردازند.ك3

7536/1968