۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۴۲
کد خبر: 80006610
T T
۰ نفر

تربت حيدريه - بازار داغ تبليغات نامزدهاي انتخاباتي و شور و حال آنان در حوزه انتخابيه تربت حيدريه، مه ولات و زاوه، چشمگير شده است.

به گزارش ایرنا، پنج نامزد نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه تایید صلاحیت شده اند كه تبلیغات دو نامزد انتخاباتی بطور گسترده به گونه ای كه شهر و روستاهای اطراف از بروشورهای تبلیغاتی آنان پر شده بیشتر از دیگر نامزدها است.

این دو نامزد فعالتر از سایرین در عرصه تبلیغات انتخاباتی حضور یافته و رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در تربت حیدریه محدود به این شهرستان نشده بلكه در شهرستانهای زاوه و مه ولات با تشكیل ستادها به شور و تبلیغاتی آنان اضافه شده است.

تصاویر تبلیغاتی مربوط به نامزدها در سطح شهر و روستاهای تربت حیدریه باعث شور و نشاط در بین مردم شده و حال و هوای شهر را عوض كرده است.

صحبت در باره رای دادن به نمایندگان مجلس نیز بین مردم این حوزه انتخابیه گرم شده و برخی نامزدها بین دو نماز جماعت به بیان دیدگاهها و برنامه های آینده خود می پردازند.

چاپ عكس و مختصری از زندگی نامه بر روی تقویم سال نو بیشترین روش تبلیغاتی نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه است.

برخی مغازه های تربت حیدریه نیز با نصب پوسترهای نامزدها اقدام به تبلیغ برای آنها كرده اند.

نامزدهای انتخاباتی در راستای سرعت بخشیدن به امور تبلیغاتی خود در كمترین زمان ممكن، اقدام به انتشار آگهی و رپرتاژ در نشریات و ارسال پیامك با تلفن همراه كرده اند.

از پنج نامزد نمایندگی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه یك نفر به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهد شد./3

2691 /664