۹ اسفند ۱۳۹۰، ۸:۰۹
کد خبر: 80009914
T T
۰ نفر

بجنورد - با گذشت پنج روز از آغاز تبليغات انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، اكنون تنور تبليغات انتخاباتي نامزدها در استان خراسان شمالي داغ شده است.

به گزارش ایرنا برگزاری نشست های تبلیغاتی انتخاباتی در اماكن عمومی، مساجد و دانشگاهها و سخنرانی سیاسیون سرشناس كشوری به نفع برخی نامزدهای انتخاباتی در این استان موجب شده تا تبلیغات وارد مرحله جدیدی از شور انتخاباتی شود.

همچنین برخی از نامزدهای انتخاباتی در خراسان شمالی و گروههای سیاسی حامی آنها برای عقب نماندن از غافله تبلیغات، به ارسال پیامكهای تبلیغاتی در سطح وسیعی روی آورده اند.

اگرچه ارسال پیامكهای متوالی از سوی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مشتركان تلفن همراه، موجب گله مندی شهروندان استان شده ولی به نظر می رسد این نوع تبلیغات از قدرت نفوذ بیشتری برخوردار است و نامزدها حاضر نیستند از آن چشم بپوشند.

گزارش ایرنا حاكی است علی رغم تمام اقدامات انجام شده از سوی نامزدها برای تبلیغات انتخاباتی، ولی همچنان تبلیغات پوستری و تراكتی در سطح وسیعی در سطح شهرها و روستاهای استان خراسان شمالی ادامه دارد.

گسترش تبلیغات پوستری در روزهای اخیر كه انتظار می رود با نزدیكی به ساعات پایانی مهلت تبلیغات انتخاباتی اوج نیز بگیرد، موجب شده برخی از طرفداران نامزدها بخصوص در شهر بجنورد بر روی كارتن پلاست در مناطق مختلف پوسترهای تبلیغاتی خود را نصب كنند و برخی از طرفداران نامزدها نیز همچنان در و دیوارها و اماكن ممنوع را برای نصب پوستر انتخاب می كنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: این نهاد در بیش از 800 نقطه شهر بجنورد اقدام به نصب كارتن پلاست برای الصاق پوستر و تراكتهای تبلیغاتی كرده است.

'محمدرضا موفق' به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: علی رغم نصب كارتن پلاست در نقاط مختلف همچنان طرفداران برخی نامزدها اقدام به نصب پوستر و تراكتهای تبلیغاتی خود بر روی در و دیوار مردم، اماكن دولتی و نقاط منع شده می كنند كه این چهره شهر را مخدوش و نازیبا می كند.

وی از نامزدها و طرفدارانشان خواست تا تراكت و پوسترهای تبلیغاتی را در نقاط مشخص شده نصب كنند.

رییس هیات بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان شمالی گفت: تاكنون گزارشی از تخلفات محسوس تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در این استان ارایه نشده است.

'علیرضا صحراگرد' به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: هم اكنون تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در این استان به مناطق روستایی نیز كشیده شده و شور انتخاباتی خوبی ایجاد شده است.

وی اضافه كرد: پیش بینی می شود با آغاز شمارش معكوس مهلت تبلیغات انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فعالیت تبلیغاتی نامزدها گسترش یافته و این روند به نشاط انتخاباتی بیشتری در استان كمك می كند.

وی از نامزدهای انتخاباتی خواست تا اخلاق انتخاباتی را در تبلیغات خود رعایت كنند.

در استان خراسان شمالی 25 نامزد برای كسب چهار كرسی نمایندگی مردم استان در مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می كنند. ك/3

2712/626/330
۰ نفر