۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 80010539
T T
۰ نفر

جشنواره استاني نماز در شوشتر برگزار مي شود

۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 80010539

اهواز- رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شوشترگفت: به منظور حفظ و اشاعه فرهنگ متعالي نماز، جشنواره استاني نماز در بخش هاي مختلف هنري و فرهنگي 20 اسفندماه در شهرستان شوشتر برگزار مي گردد.

به گزارش سه شنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر،' حجت الاسلام والمسلمین علی فدیعمی' اظهار د اشت: این جشنواره با توجه به ارسال فراخوان به سراسر استان و اطلاع رسانی دقیق و پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با استقبال خوبی روبرو شده است و آثار رسیده به ویژه در بخش شعر و داستان و غیره گواه این مطلب می باشد.

وی در ادامه افزود: جشنواره نماز در بخش های شعر و داستان، طراحی و نقاشی،خوشنویسی،سرود و تواشیح،نمایشنامه نویسی،فیلم و عكس،مقاله و وبلاگ نویسی با محوریت نماز 20 اسفندماه در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار می شود.

فدیعمی گفت: در آیین اختتامیه این رویداد فرهنگی ادبی از برگزیدگان هر بخش و هر مقطع سنی با اهدا تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شایسته ای به عمل می آید.

وی مهلت ارسال اثر را 13 تا اسفند ماه اعلام و خاطر نشان كرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار از 5 اسفندماه به 13 همین ماه، مهلت یاد شده به جهت داوری و بررسی آثار تمدید نخواهد شد.

وی تصریح كرد: علاقه مندان به شركت در این جشنواره می توانند آثار خود را با موضوع نماز تا پایان روز شنبه 13اسفندماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در كمیته سوخت- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن 06126226314تماس حاصل فرمایند.

این مقام مسئول بیان داشت: جشنواره فرهنگی هنری نماز با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و دبیرخانه نظارت بر كانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان و همچنین مشاركت انجمن های هنری و ادبی شهرستان دارالمومنین شوشتر برگزار می گردد.

ك/1 7158/641