۶ هنرمند اردبیلی در جشنواره سراسری نماز حائز رتبه شدند

اردبیل - ایرنا - معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اردبیل گفت: ۶ نفر از هنرمندان این استان در  جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» حائز رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر شدند.

عبدالرحمن مجرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» به همت ستاد اقامه نماز استان اردبیل در بهمن و اسفندماه برگزار و آثار استانی توسط کارشناسان و هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل داوری شد.

وی افزود: ۲۸ هزار و ۳۱۱ اثر به این جشنواره سراسری ارسال شده و ۶۹۵ اثر در بخش بزرگسالان و ۵۱۱ اثر در بخش دانش آموزی به مرحله کشوری راه یافته بود و هیات داوران از میان این آثار، تعداد ۴۳ اثر را در بخش بزرگسالان به عنوان آثار برگزیده مرحله کشوری انتخاب و معرفی کردند.

وی افزود: هنرمندان اردبیلی حائز مقام و رتبه در این جشنواره شامل حسن اسداوغلی نفر اول در بخش کلیپ، محمدعلی شیخی شایسته تقدیر در بخش کلیپ، فاطمه میکائیل‌زاده نفر دوم در بخش موشن‌گرافی، فاطمه اسلامی شایسته تقدیر در بخش داستان، میرعظیم رفیق‌نیا نفر اول در بخش نمایش‌نامه نویسی و فرزاد آریانی شایسته تقدیر در بخش دیجیتال هستند.

وی ادامه داد: از سوی ستاد اقامه نماز از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل خواهد شد.

وی گفت: نتایج برگزیدگان مرحله کشوری بخش دانش آموزی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ پیش از برگزاری اختتامیه اجلاس دانش‌آموزی نماز اعلام خواهد شد.

استان اردبیل در شمال ایران واقع شده و حوزه هنری این استان در رشته‌های مختلف هنری، ادبی و فرهنگی با داشتن انجمن‌ها و گروه‌های متعدد فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha