۹ اسفند ۱۳۹۰، ۲۱:۵۰
کد خبر: 80011903
T T
۰ نفر

مشهد- فرماندار بردسكن گفت: مشاركت مردم اين شهرستان در انتخابات مختلف همواره رتبه هاي برتر استان خراسان رضوي را به خود اختصاص داده است.

محمد عباسپور روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مشاركت مردم شهرستان بردسكن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود 95 درصد پیش بینی می شود.

وی تعداد واجدین شرایط رای در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان را افزون بر 45هزار نفر عنوان كرد.

وی تعداد شعب اخذ رای پیش بینی شده در شهرستان بردسكن را 84 شعبه عنوان كرد و افزود: از این تعداد 67 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار می باشند كه در شهرهای بردسكن، انابد و شهرآباد مستقر هستند.

فرماندار بردسكن شور و شوق و فضای انتخاباتی در این شهرستان را بسیار مطلوب عنوان كرد و افزود: بردسكن یكی از حوزه های فرعی حوزه انتخابی كاشمر است و در این شهرستان هفت داوطلب برای كرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند.

وی اظهار امیدواری كرد كه مردم در انتخاب شان به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه كنند و با بصیرت افراد مومن، متعهد و دلسوز را در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزینند.

7487/659