۱۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۱۱
کد خبر: 80015169
T T
۰ نفر

كرمانشاه - هياتهاي ورزشي صحنه با اشاره به نقش و حضور مردم در پاي صندوقهاي اخذ راي با انتشار بيانيه اي اعلام كردند: انتخابات عالي ترين مظهر حضور و مشاركت مردم در صحنه سياسي كشور است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این بیانیه آمده است: شركت همه اقشار مختلف مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بخصوص در این دوره كه از حساسیت بیشتری برخوردار است، براساس نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید یك تكلیف شرعی است.

در این بیانیه افزوده شده است: آنچه در مرحله اول برای جامعه ورزشی این شهرستان حایز اهمیت است، مشاركت گسترده مردم، تجلی وحدت و همدلی ملی است، نه نتیجه انتخابات.

در این بیانیه تاكید شده است: ملت هوشیار ما از این تكلیف الهی غفلت نكرده و به یاری خدا در روز 12 اسفند، گوش به فرمان رهبر حكیم و فرزانه خویش،حضوری شكوهمند در پای صندوقهای رای خواهند داشت و با انتخاب نمایندگان مومن، مردمی و ولایی اصلح كه مشكلات كشور و مردم را بدانند،عزم و قدرت ملت ایران را به نمایش می‌گذارند.

در پایان این بیانیه آمده است: ورزشكاران بویژه قهرمانان، مربیان و پیشكسوتان صحنه ای روز جمعه 12 اسفند بر حسب وظیفه ایمانی خود با حضور یكپارچه، بار دیگر شور و شعور انقلابی و اسلامی خود را به نمایش می گذارند و لبیك خود را به ندای رهبر فرزانه انقلاب اعلام می كنند و حماسه بزرگ دیگری را رقم خواهند زد.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز 12 اسفند همزمان با سراسر كشور در 84 شعبه اخذ رای این شهرستان برگزار می شود.

حوزه انتخابیه شهرستانهای كنگاور، صحنه، هرسین و دو بخش بیستون و دینور به صورت مشترك یك نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

شھرستان صحنه با بیش از 74 هزار نفر جمعیت در 55 كیلومتری شرق كرمانشاه قرار دارد.ك/1

567