۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۴۱
کد خبر: 80018371
T T
۰ نفر

كرمانشاه - نماز جمعه امروز كرمانشاه، نمازگزاران متفاوتي داشت كه با شناسنامه و انگشت رنگ شده به اقامه نماز ايستاده بودند.

به گزارش ایرنا، این تفاوت به خاطر وجود یك صندوق رای در محل مسجد جامع بود كه نمازگزاران بتوانند امروز دو واجب خود را در این مكان بجای بیاورند كه یكی نماز جمعه و دیگری رای دادن كه نشانه تایید و حمایت این مردم از انقلاب و نظام می باشد.

نمازگزاران از زن و مرد و پیر و جوان قبل و بعد از نماز جمعه با اشتیاقی وصف نشدنی در صف های طولانی می ایستادند كه لحظه انداختن رای و لبیك به رهنمود های مقام معظم رهبری فرا برسد.

چهره آنها این بار باشوقی بیش از حد در صف رای دادن مشاهده می شد چرا كه می دانستند رای آنها امروز نه تنها در سرنوشت كشور خود بلكه در بسیاری از امورات كشورهای دنیا تاثیرگذار خواهد بود چرا كه بسیاری از ملت های دنیا با الگوبرداری از ملت ایران بیدار شده اند و امروز نگاه آنها به ایران و این انتخابات دوخته شده است.

یكی از این نمازگزاران كه هنگام خارج شدن از مسجد فریاد می زد آمریكا این مردمو ببین و بفهم كه هیچ غلطی نمی توانی بكنی، گفت: من تعجب میكنم كه آمریكا و اسراییل هر ساله این سیل جمعیت را می بینند اما باز هم دهن به بیهوده گویی باز می كنند كه شباهت به تمسخر خود دارد.

'علیرضا داور پناه' 45 ساله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقتی بیهوده گویی ها و تهدید های پوشالی آمریكا را شنیدم آنقدر در حضورم در پای صندوق رای احساس وظیفه می كردم كه آن را حتی واجب تر از نماز جمعه دانستم و قبل از نماز جمعه رای خود را دادم كه با این رای خود در جواب بیهوده گویی آمریكا به او بگویم به لطف خدا هیچ غلطی نخواهی كرد.

یك جوان نمازگزار دیگر هم گفت: من امروز به نماز جمعه برای لبیك به خداوند متعال آمدم و به پای صندوق رای به خاطر فرمان رهبرم آمده ام.

'محمد حسین الفتی' افزود: امروز دشمنان و بدخواهان نظام و رهبر معظم انقلاب با ایجاد شرایط خاصی در منطقه برای تهدید ایران و بی میل كردن مردم به نظام قصد دارند ما جوانان را نسبت به این نظام مقدس بی تفاوت كنند امام من امروز می گویم كه با رای دادن و حاضر شدن در پای صندوق رای تجدید بیعتی دیگر با رهبر و آقای خود كرده ام.

نمازگزار دیگری كه مشغول عبادت بود، گفت: من امروز قبل از اینكه به نماز جمعه بیایم سعی كردم كه رای بدهم و موفق نیز شدم كه با خیالی آسوده به نماز بایستم.

'علی فریدونی' شهروند 37 ساله كرمانشاهی افزود: من رای دادن را وظیفه شرعی خود میدانم چرا كه مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خانم نمازگزاری نیز اظهار داشت: امروز من با شوق زیادی به پای صندوق رای آمدم چرا كه رهبر معظم انقلاب از ما خواسته بود كه این بار به خاطر ناامید كردن دشمنان از ضربه به نظام به پای صندوق بیایید.

'میترا سادات حسینی' افزود: در چند روز گذشته دشمنان و وطن فروشان از مردم میخواستند كه به پای صندوق رای نیایند و من نیز با خود گفتم كه قطعا رهبر معظم ما صلاح كشور را می خواهد نه این وطن فروشان و دشمنان كافر نظام، پس پای صندوق رای حاضر شدم.ك/4

7456/567