۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۲۰:۴۰
کد خبر: 80019028
T T
۰ نفر

مهاباد - مرزداران غيور جنوب آذربايجان غربي با حضور مثال زدني و پرشور خود در پاي صندوق هاي اخذ راي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، حماسه اي ديگر خلق كردند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا در جنوب آذربایجان غربی، با وجود بارش برف در شهرهای مهاباد، پیرانشهر، سردشت، اشنویه، شاهین دژ، تكاب و بوكان مردم همیشه در صحنه این خطه، پرشور و گسترده تر از گذشته بار دیگر با حضور در شعب اخذ رای حمایت و وفاداری خود را از نظام و انقلاب نشان دادند.

برف و سوز سرمای آخرین ماه از فصل زمستان هم نتوانست از گرمی و شور حضور این مرزداران غیور در عمل به تكلیفشان كم كرده و در آن خللی ایجاد كند و آنان این بار نیز با حضور در صحنه به عهد و پیمان خود وفادار ماندند.

بیشتر شعبات اخذ رای در این شهرها با وجود نامناسب بودن شرایط جویی همچنان مملو از جمعیتی است كه از صبح امروز برای مشاركت در آینده كشورشان به صحنه آمده و قصد دارند تا با انتخاب نماینده ای اصلح در پیشرفت بیشتر كشور و افزوده شدن اقتدار انقلاب اسلامی سهیم باشند.

مرزداران این خطه همانند سال های گذشته با وجود سرمای شدید هوا از اولین دقایق امروز در صفوف طولانی در حوزه های انتخابیه اخذ رای حاضر شدند.

دشمنان بر این باور بودند كه مردم ایران، امروز حضوری كم رنگ در انتخابات خواهند داشت، اما مشاركت مردم در این دوره مثال زدنی، پرشور و دشمن شكن است.

صفوف طولانی مردم در پیش از آغاز رای گیری و حضور گسترده آنان در مقابل صندوق های رای نشان داد ملت ایران، پشتیبان نظام اسلامی و رهبری هستند و به هیچ عنوان از آرمان های انقلاب دست برنمی دارند.

زن میانسالی كه بچه ای در آغوش داشت، پیرمرد و پیرزنی كه دست در دست یكدیگر داشتند و رای اولی هایی كه با شور و عشقی وصف ناشدنی برای اولین انتخاب زندگیشان در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا كرده بودند همگی نشان از وفاداری این مرزنشینان قهرمان در پاسداری از نظام و انقلاب دارد.

شركت گسترده مردم این خطه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی لبیك به رهبری و نشان دهنده پیوند عمیق مردم با رهبر معظم انقلاب است.

مردم با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امروز با حضور در پای صندوق های اخذ رای پاسخ قاطعی به دشمنان دادند كه از مدتها قبل برای كمرنگ كردن حضور مردم تلاش می كردند.

گروهك های معاند نظام از مدتها پیش با تبلیغات گسترده سعی در كمرنگ كردن حضور مردم مرزنشین این خطه در انتخابات مجلس نهم داشتند اما مردم قهرمان كرد این منطقه با این حضور حماسی خود مشت محكمی بر یاوه گوی های آنان زدند.

آری مردم اهل سنت این منطقه كه در طول 33 سالی كه از انقلاب گذشته، حضوری فعالانه در انتخابات مختلفی كه در كشور برگزار شده داشته اند این بار نیز با حضور مثال زدنی خود در این انتخابات مهر تاییدی بر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی زدند.

این حضور باعث شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران قدرتمندترین كشور در روی كره زمین لقب بگیرد و این به دلیل حضور مردمی بصیر و ولایی است كه پای ارزش های دین و میهن خود با تمام وجودشان ایستاده اند .

گزارش از: منوچهر صمدی

584/645