۱۴ اسفند ۱۳۹۰، ۸:۲۵
کد خبر: 80021560
T T
۰ نفر

ياسوج - نماينده ولي فقيه در كهگيلويه وبويراحمد در پيامي ضمن قدرداني از حضور حماسه آفرين مردم ولايتمدار اين استان در روز 12اسفندماه 90 گفت: انتخابات به پايان رسيد و اكنون زمان همدلي ، همراهي و تلاش براي توسعه ، آباداني و شكوفايي بيشتر استان و كشور عزيز ايران اسلامي است.

آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' در این پیام تاكید كرده است: یك بار دیگر ملت ایران در فرازی سرنوشت ساز و امتحانی بزرگ، سربلند و عزیز بیرون آمد وبه جهانیان فهماند علیرغم مشكلات و القائات شیطانی و خباثت های مستكبران خودخواه، به انقلاب اسلامی و رهبری عزیز عشق می ورزند.

وی در این پیام آورده است: سپاس و قدردانی فراوان خود را از حضور بی شائبه و تاریخی مردم شرافتمند كهگیلویه و بویراحمد كه با نظم و نشاط به وظیفه دینی و ملی خود عمل نمودند ، به پای صندوق های رای رفتند و در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به كاندیدای موردعلاقه خود رای دادند اعلام می دارم.

ملك حسینی تاكید كرده است: بدون شك شما مردم وفادار ، هوشیار و بصیر ایران اسلامی و این استان قهرمان و همیشه در صحنه با این حضور آگاهانه و پرشورخود سیلی محكمی به روی امریكا و اسرائیل زدید.

نماینده مردم كهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزوده است: ضروری است كه هواداران نمایندگان منتخب با حفظ متانت، وقار و شخصیت پیروزی ازرفتاری كه موجب خدشه دار شدن احساسات عمومی می شود بپرهیزند و فرصت دهند تا منتخب آنها خود را برای انجام مسوولیت های آتی آماده كند.

وی در این پیام آورده است: از همه نامزدهای انتخاباتی كه موجب رونق انتخابات شدند و تاثیرگذاری و زحمات آنها در تهییج و حضور مردم نقش اساسی داشت، نیز قدردانی می كنم.

ملك حسینی اظهار داشته است: این برگ زرین با همكاری همگانی ایجاد شده كه می تواند سرمایه این نظام باشد و امیدواریم مردم و همه مسوولان نیز در خدمت به كشورو نظام اسلامی خود از هیچ تلاشی دریغ نكنند.

نماینده ولی فقیه در كهگیلویه وبویراحمد در پایان این پیام آورده است: از همه مسوولان ،دست اندركاران ،عوامل اجرایی انتخابات اعم از نیروهای نظامی و امنیتی، هیات بازرسی و نظارت ،استاندار،فرمانداران ، بخشداران ، صداو سیما واصحاب رسانه كه در برگزاری باشكوه این انتخابات نقش اساسی داشتند ، سپاس و قدردانی می كنم.

671/7530/7534