۱۷ اسفند ۱۳۹۰، ۸:۰۳
کد خبر: 80027391
T T
۰ نفر

قم ـ فرمانده قرارگاه عمار گفت: هتك حرمت قرآن كريم از سوي اشغالگران آمريكايي در حقيقت دسيسه اي براي به انحراف كشاندن اذهان مسلمانان از بيداري اسلامي است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'مهدی طائب' سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای اعتراض به هتك حرمت قرآن كریم در مسجد تولیت قم گفت: امروز بیداری اسلامی در حال رشد و شكوفایی در كشورهای منطقه بوده و همچون یك سیل خروشان در حال پیشروی است.

وی خاطرنشان كرد: آمریكایی ها با اهانت به قرآن كریم و با استفاده از غول های رسانه ای خود، التهابی را در میان مسلمانان برپا كرده ، تا آنان از انقلاب های مردمی غافل شوند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینكه مستكبران غربی، اسلام و قرآن كریم را با ذات استكباری و انحصارطلب خود در تعارض می بینند، اظهار داشت: آنها تلاش می كنند تا با تبلیغات و بازی های سیاسی، هویت اسلام ستیزی و دشمنی آنها با اسلام و قرآن برای جهانیان افشا نشود.

وی مخالفت و دشمنی مردم ایران با استكبار و صهیونیسم جهانی را به دلیل افشاگری های امام راحل(ره) عنوان كرد و افزود: بیداری اسلامی نشات گرفته از فروریختن پوسته تبلیغاتی مستكبران و رو شدن چهره اسلام ستیز و مزورانه آنهاست.

طائب همچنین تصریح كرد: وظیفه امروز مسلمانان در برابر قرآن سوزی سربازان اشغالگر آمریكایی این است كه نگذارند اهانت به قرآن كریم در جهان عادی شود و به مستكبران غربی بفهمانیم كه كلام الله مجید برای ما بسیار حساس می باشد.

وی خاطرنشان كرد: از سوی دیگر مسلمانان باید نسبت به فریبكاری مستكبران غربی آگاه و هوشیار باشند تا از موضوعات اصلی و اساسی در جهان اسلام و سوزاندن قرآن حقیقی كه همانا به خاك و خون كشیدن مردم بحرین و یمن و فلسطین است، غافل نشوند.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: مجازات واقعی اشغالگران آمریكایی این است كه هرچه بیشتر از خیزش موج بیداری اسلامی در كشورهای منطقه حمایت كرده و برای رشد و تعالی روزافزون آن گام برداریم، زیرا هرچه بیداری اسلامی به پیش می رود، طناب اعدام استكبار جهانی تنگ تر می شود.

وی با بیان اینكه هتك حرمت به قرآن كریم، چهره سفاك مستكبران غربی و مدعیان چند صدایی و پذیرش همه اندیشه ها و ادیان را رسوا ساخته است، تصریح كرد: آمریكایی ها در حقیقت با اهانت به قرآن كریم لوازم نابودی حتمی خود را فراهم آورده و این قرآن سوزی عاملی برای رشد هرچه بیشتر بیداری اسلامی در سرتاسر جهان خواهد بود.

گفتنی است جمعی از سربازان آمریكایی در پایگاه هوایی بگرام افغانستان، در روز 20 فوریه مطابق با اول اسفندماه نسخه‌ای از قرآن كریم و دیگر كتب اسلامی را به آتش كشیدند.

هتك حرمت قرآن كریم توسط نیروهای امریكایی موجب بروز اعتراضات خشونت‌آمیز در افغانستان و كشته شدن 30 تن از جمله چند نیروی امریكایی شد.

380/