۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵
کد خبر: 80051599
T T
۰ نفر

نوشهر - بخشدار بخش مركزي رامسر با اشاره به ورود گردشگران و مسافران در مناطق روستايي اين منظقه گفت : به دليل ورود انبوه گردشگران در مناطق روستايي و وجود قابليت هاي مختلف در اين منظقه ،سرمايه گذاري بيش از پيش و تقويت گردشگري روستايي ضروري است.

'ابراهیم شیرود عشوریان' روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا ، وجود مناطق نمونه گردشگری ، چهار دهستان با جاذبه های كم نظیر اكو توریستی، ییلاق زیبای جواهرده ،جنگل های دالخانی، روستای هدف گردشگری گرسماسر، دهستان زیبای اشكور و جاذبه های فراوان دیگر را از جمله قابلیت های گردشگری بخش مركزی رامسر عنوان كرد.

وی افزود : امروزه در تمام دنیا مناطق گردشگر پذیر روستایی و ییلاقی مورد توجه توریست ها و مسافران است و در بین مناطق شمالی ، رامسر جزو معدود شهرستان های است كه پیوستگی خاصی بین مناطق شهری و روستایی در زمینه گردشگری وجود دارد.

وی خاطرنشان كرد : باید با برنامه ریزی درست و جذب سرمایه گذاری های مناسب زمینه شكوفایی و توسعه این بخش را فراهم آورد.

وی گفت : آمارها نشان می دهد كه در نوروز امسال حضور مسافران و گردشگران در مناطق روستایی رامسر نسبت به سالهای گذشته بیشتر است و باید با ایجاد زیرساخت ها از جمله هتل ها و متل ها، واحدهای اقامتی بین راهی و كمپینگ ها مدت اقامت گردشگران را در چنین مكان هایی افزایش دهیم .

سالانه بیش از 15 میلیون مسافر به شهرستان های غرب مازندران سفر می كنند.ك/3

7515/621/402