۱۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۴۲
کد خبر: 80056150
T T
۰ نفر

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: يوم الله 12 فروردين، عيد واقعي ملت قهرمان و ولايتمدار ايران اسلامي است.

آیت الله ' محمدرضا ناصری ' در خطبه های نمازجمعه این شهر با تبریك فرا رسیدن 12 فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی افزود: ملت ایران با لبیك به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با آرای بالای خود در جهت تحقق نظام دینی و اسلامی حماسه آفریدند.

وی گفت: روز 12 فروردین را باید عید واقعی ملت ایران و كشور اسلامی عنوان كرد كه پس از قرن ها با رشادت و ایثارگری حضرت امام (ره) و فرزندان این ملت محقق گردید .

امام جمعه یزد افزود: روز 12 فروردین به عنوان یك روز تاریخی و سرنوشت ساز در كشور ما باید همواره زنده بماند و به زوایای آن توسط مسوولان امر پرداخته شود .

ناصری همه عزت و موفقیت نظام اسلامی را در همه عرصه ها و زمینه ها بخاطر اسلام خواهی، ولایتمداری و ایثار و فداكاری آحاد مردم و تحت زعامت رهبری عنوان كرد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی به اهمیت و نقش آن در شكوفایی اقتصاد كشور پرداخت .

ناصری گفت: همه افراد ، گروه ها ، دولت و مسوولان اجرایی باید برای تحقق این سال مهم كه در ادامه سال جهاد اقتصادی است با جدیت فعالیت داشته باشند .

امام جمعه یزد از دولتمردان خواست برای تحقق سال تولید ملی از تولیدات داخلی حمایت كنند و زمینه رشد و شكوفایی آنها را فراهم نمایند .

7536/1968/587
۰ نفر