۱۹ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۲۸
کد خبر: 80064803
T T
۰ نفر

زنگ سلامت در مدارس كرمانشاه نواخته شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۲۸
کد خبر: 80064803

كرمانشاه - در نخستين روز از هفته سلامت، امروز ( شنبه 19 فروردين ماه ) زنگ سلامت همزمان با سراسر كشور در مدارس استان كرمانشاه نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین نمادین زنگ سلامت روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان استان در دبستان دخترانه شهدای پروین زاد كرمانشاه برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره كل آموزش و پرورش استان كرمانشاه در این مراسم گفت: شعار امسال سازمان بهداشت جهانی ، ' زندگی سالم = طول عمر بیشتر ' است كه تحت عنوان سالمندی و سلامت نامگذاری شده است.

'سلمان محمدی' افزود: بر همین اساس آموزش و پرورش نیز برنامه ریزیهایی نموده است كه دانش آموزان ضمن رعایت نكات بهداشت فردی بتوانند در آینده ، افراد سالم و مفیدی برای جامعه باشند.

وی تصریح كرد: همچنین دانش آموزان به عنوان سفیرانی كه پیام سلامتی را به خانواده ها منتقل می كنند می توانند به نهادینه شدن این پیامها در سایر افراد خانواده و پویایی و سلامت بیشتر جامعه كمك كنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش استان كرمانشاه در هفته سلامت گفت: اجرای برنامه جامع آموزش سلامت در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و سركشی از پیشكسوتان آموزش و پرورش از جمله این برنامه هاست.

در ادامه این مراسم زنگ سلامت توسط ' جلال منكرسی ' معاون سیاسی و امنیتی استانداری كرمانشاه نواخته شد.

7452/567