۱۹ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۳۹
کد خبر: 80065051
T T
۰ نفر

زنجان- نايب رييس هيات بسكتبال بانوان استان زنجان گفت: حضور تيم بسكتبال بانوان زنجان دررقابتهاي ليگ نيازمند حامي مالي مناسب است.

'فاطمه مددیان' روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در لیگ نیازمند اعتبارات بیشتری است و هیات بسكتبال استان زنجان برای اینكه تیم بسكتبال بانوان زنجان همچنان جایگاه خود را درمسابقات لیگ 'دسته دو' حفظ كند متحمل زحمات زیادی می شود.

وی سطح توان وآمادگی بانوان بسكتبالیست زنجان را خوب ارزیابی كرد و اظهارداشت: تیم بانوان زنجان مدت سه سال است كه در لیگ دسته دو جایگاه خود را حفظ كرده است كه جهت صعود به دسته یك ، شدیدا نیازمند اسپانسر است.

مددیان استقبال بانوان زنجان از ورزش بسكتبال را خوب و بالا دانست و گفت: پارسال200 ورزشكار زن در شهرستان زنجان و قریب یكصد نفر نیز در شهرستان های 'ابهر - خرمدره ، خدابنده و ماهنشان' در رشته بسكتبال فعال بودند و امسال مطمئنا این رقم افزایش خواهد یافت.

نایب رییس هیات بسكتبال استان زنجان افزود: در زمان حاضر زنان بسكتبالیست زنجان زیر نظر 'نسیم ناصربخت ، نسترن خلخالی ، سعیده جنیدیان ، نسیم عباسی و مرضیه كلامی فرد' تمرین می كنند.

مددیان ، داوران فعال زنجان در این رشته ورزشی را پنج نفر اعلام كرد و گفت: در زمان حاضر 'سمیه جزء قربانی ، سمیرا نظری، فرانك قبادیان، سمیه رضایی تبار و نازی همایون پور' از داوران فعال در رشته بسكتبال زنجان هستند.

وی، خاطرنشان ساخت: روز گذشته نیز جلسه ای به منظور تبادل نظر به منظور ارتقا سطح پیشرفت و موفقیت در لیگ با ورزشكاران شركت كننده در رقابت های لیگ دسته دو ، برگزار شد كه امید می رود این نشست در موفقیت تیم موثر واقع شود.

مددیان ، گفت: همچنین جلسه ای نیز با مربیان برگزار شد تا ضمن تنظیم تقویم ورزشی سال 91 و ارایه راهكار برای حضور توانمندتر درمسابقات قهرمانی كشور، لیگ و تنظیم زمان تمرینات تصمیم گیری شود و هفته آینده نیز با روسای هیات شهرستان ها نشستی به منظور بحث و تبادل نظر انجام خواهد شد.

وی ، تصریح كرد: هیات بسكتبال بانوان استان تلاش دارد با برگزاری كلاسهای بازآموزی و ارتقا داوری و مربیگری، پیكر سنجی (استعدادیابی) برگزاری مسابقات انتخابی استان در رده های مختلف سنی ، سطح بسكتبال بانوان را ارتقا دهد تا امسال به موفقیت های بیشتری دست یابد.

مددیان از برگزاری مسابقات بسكتبال به صورت پرتاب پنالتی در زنجان خبر داد و گفت: این رقابتها بصورت انفرادی بوده و اردیبهشت ماه امسال در هفته معلم برگزار خواهد شد و شركت عموم ورزشكاران و مربیان ورزش بسكتبال آزاد است.

به گفته وی ، این مسابقات 'پرتاب پنالتی' كه پارسال نیز برگزار شد در سالن شهید دكتر بهشتی مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان انجام و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

597/522