۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85079974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بسکتبال بانوان زنجان برای اولین بار جزو هشت تیم برتر کشور قرار گرفت

زنجان - ایرنا - نایب رییس هیات بسکتبال بانوان استان زنجان گفت: تیم بسکتبال بانوان استان برای اولین بار در رده سنی جوانان توانست با بازی‌های درخشان جزو هشت تیم برتر در لیگ دسته ۲ کشور قرار گیرد.

حمیرا جهانبخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بسکتبال بانوان زنجان در مسابقات لیگ دسته ۲ کشور در مرحله حذفی برنده مسابقات شد و به مرحله یک هشتم رسید.

وی با بیان اینکه این رخداد مهم از توجه و حمایت ویژه به ورزش بانوان در استان حکایت دارد، اضافه کرد: تاکنون بسکتبال بانوان استان به چنین موفقیتی دست نیافته بود که امیدواریم در ادامه مسابقات، نتایج بهتری کسب شود.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه این رشته ورزشی در تمامی رده های سنی در استان فعال است، ادامه داد: دختران بسکتبالیست زنجانی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت مستمری دارند به طوری که در هر رده سه تیم فعال است.

وی با تاکید بر جذب حامیان مالی برای این رشته ورزشی، گفت: وجود حامی مالی به طور قطع می تواند به پویایی بیشتر این رشته ورزشی کمک کند و علاوه بر آن، مدیریت قوی نیز در رشد این رشته بسیار اهمیت دارد.

جهانبخش با اشاره به استقبال گروه های مختلف سنی از این رشته ورزشی، افزود: آموزش یکی از اولویت های مهم این هیات است.

وی افزود: در زمان حاضر تمرینات تیم های بسکتبال بانوان در رده های سنی نوجوانان و جوانان در محل خانه بسکتبال سالن امجدیه زنجان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha